Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Generator full time draaien (hoe raar het ook klinkt met al die modelmotoren steeds in de lucht) willen we niet maar mocht eea af en toe een uur bijvoorbeeld draaien om een autoaccu te laden waar je weer 4 uur op voort kan is dat geen probleem volgens mij. Hangt ook van de afmeting, het geluid af en waar die neergezet wordt.@Sebastiaan3Z9 , ik neem de 4takt generator mee, mogen we die gebruiken?
Ben ook nog ff een vouwbare partytent aan het regelen. En laden doe ik vanuit dikke Lipo’s 6S5000mAh eventueel kan de camping gas koeler daar ook op draaien. Neem vnml ‘klein’ spul mee, misschien 1 grotere kist.
Ik hoop er ook ‘vroeg’ te zijn.En ‘te mooi’ bestaat niet…
![]()
We maken er gewoon een mooi feestje van en er is genoeg water en frisdrank voorhanden in principe. En mocht het echt dat we te veel drinken dan is AH nog redelijk in de buurt dus bijhalen kan altijd nog.Het was dacht twee jaar terug ook zo extreem en toen ging het ook prima.
Ga kijken hoe lang ik het kan volhouden, maar als ik eenmaal aan het vliegen ben zal het denk minimaal de heledag zijn.
Meestal is het dan te mooi om waar te zijn...Wist niet dat het ook nog TE MOOI weer kon worden.![]()
Jammer jan hein, hopelijk een volgende keer er weer bij.ik ben gisteren gekeerd halverwege de reis . Het was gewoonte heet voor mij.
Hij is mooi Harry, echt een plaatjePrachtige dag gehad, veel bekenden getroffen en met verschillende modelvliegers kennis gemaakt.
De onderstaande foto heeft voor mij natuurlijk een speciale betekenis.
Bedankt allemaal, maar vooral de organisatie.
De "Stootkop' een ontwerp van mijn vader
Bekijk bijlage 621749