Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
- Ontvanger: Jeti REX 5 MPD Micro
Succes met die ontvanger![]()
Hoezo, is deze niet goed?
Succes met die ontvanger
Grt.
Wat is daar mis mee heeft wim ook in zijn F16
geen centje pijn
Heb ik gedaan en vind het wel meevallen.Dat is dan een van de zeer schaarse uitzonderingen. Zoek maar eens op jeti hier op het forum, bijna alleen maar klachten....
Grt.
@kingping,
Het laagje wat op je vleugels zit is inderdaad een met plastic gelamineerd papiere laag. Dit zou trouwens ook op je elevators moeten zitten. Zit daar mischien nog losse plakfolie voor bij?
Je kunt het gewoon spuiten met de door jou aangedragen verf. Wel eerst goed ontvetten en eventueel heel lichtjes opruwen met een scotch-brite doekje / sponsje.
Mooi dat het gelukt is. Daar willen we natuurlijk wel een foto van zienHet is gelukt, de verf zit op de voorvleugels en de staart.
Mooi rood en zeer goed zichtbaar.
Enigste wat ik nog moet doen is de onderkant erop en balanceren.
Waar ik het zwaartepunt heb liggen durf ik niet te zeggen. Ik kan dit ook niet meer nameten daar de mijne van eigenaar is gewisseld en ik nu een nieuwe ga bouwen.Hierbij nog 2 vragen,
Welk punt gebruiken jullie voor de CG?
In de handleiding staat 160 - 190mm maar dat is wel 3cm verschil, best veel voor een CG wat kan ik het beste aanhouden?
Ik zou de tunnel niet inkorten omdat deze taps toeloopt. Dit is speciaal gedaan om een bepaalde stuwings druk te creeeren. Als je daar dan 2 a 3 centimeter af zou halen zal hij waarschijnlijk wel vliegen maar mogelijk is je rendement dan minder goed.Bij de bijgeleverde motor zat de huls eral omheen, doordat ik een 2250mA accu gebruik (191 gr) moet de motor 4cm vanaf het punt naar achteren liggen.
Hierdoor steekt de doorzichte buis een eind voorbij de uitlaat.
Moet ik nu de doorzichtige buis aan deze lengte houden of mag ik deze ook op maat zagen (knippen) tot de lengte van de uitlaat?
Mooi dat het gelukt is. Daar willen we natuurlijk wel een foto van zien![]()
Ik zou de tunnel niet inkorten omdat deze taps toeloopt. Dit is speciaal gedaan om een bepaalde stuwings druk te creeeren. Als je daar dan 2 a 3 centimeter af zou halen zal hij waarschijnlijk wel vliegen maar mogelijk is je rendement dan minder goed.
Wat ik zou doen in jou geval: De uitlaat tunnel zo vermogelijk naar achter schuiven ,maar wel dat hij nog binnen de nozzle blijft.
Vervolgens kijken of je met schuiven van de accu binnen de aangegeven zwaartepunt afstanden kan blijven. Eventueel de accu achter de ontvanger plaatsen inplaats van ervoor.
Succes