Phoenix draadje en meetings

Damn die laser competition is leuk!
dat moeten we maar even met een groep van 4/8 mensen tergelijk doen. Het komt er op neer: je krijgt punten voor elke seconde dat je je laser op de tegenstander houd.

@tijn G
idd die moest ik hebben, alleen heb het nu ff druk met mijn huiswerk :S:S dus ik moet eerst gaan leren voor ik op de sim mag

Ik heb gemerkt dat als je een server afsluit hij nog een tijdje in de lijst blijft staan. Je kunt er dan niet op inloggen (password error, connection error). Beste maak je dan een nieuwe server aan en noem je die modelbouwforum 2 ofzo..

Het zou ook fijn zijn als je jouw forum naam gebruikt, als je op de forumserver vliegt. :D

Zo kunnen wij iedereen z'n vorderingen zien, en helpen om verder te komen. :wink:

Misschien even de opening aanpassen Tijn met al deze weetjes. Dat scheelt een bak PB's beantwoorden ;)

De informatie moet denk ik centraal anders is dit topic straks 5000 pagina's lang. Dus wachtwoord staat eral. Nu nog servernaam. Dat je het liefst je forum nick gebruikt. Dat je er rekening mee moet houden dat na het afsluiten van een server deze nog even in de lijst van servers zichtbaar blijft. Die dingen even denk ik.

Back