Phoenix draadje en meetings

Ik stop er ook mee voor vandaag. Dat Phoenix heeft een hoog verslavingsgehalte heb ik gemerkt..

Ik zet nog een servertje aan voor de nachtbrakers.. Ik laat hem aanstaan als ik zelf ga pitten.. Geen idee of hij dan blijft draaien of op gegeven moment vanzelf uitgaat bij tijd geen activiteit..

Zou het niet handiger zijn als er een iemand een knappe vaste server laat draaien ?!

Multiplayer kiezen. Nickname invullen. Op ok drukken en als er in de lijst modelbouwforum staat dan joinen.. Is die er niet dan zelf server online brengen..

hij zegt dan : this session is runnig a more recent version of phoemix to yours. you will need to update to al later version of phoenix to join this session

Dan moet je eerst even updates draaien. Als het goed is vraagt Phoenix daar ook om bij het starten.

hij is nu bezig met 3/3, me zender is dood tenminste me richtingsroer maar drm kan ik nu alleen ff met de flying wing

Ik reageer op het forum. Handel emails af van klanten. Ben net klaar met de pasta met pesto en gebakken kabeljauw + salade. En ondertussen begeleid ik mijn zoontje met het vliegen met de Bravo III. Als straks m'n vrouw thuis is ben ik klaar. Dan ga ik voor me uit zitten staren ;)

Back