Phoenix draadje en meetings

hij is nu bezig met 3/3, me zender is dood tenminste me richtingsroer maar drm kan ik nu alleen ff met de flying wing

Weet je 100% zeker dat je de controller wel goed hebt ingesteld? Ik heb namelijk ook even moeten modderen met rudder..

of je gaat gewoon online kijkt of mbf er al is, zo ja meedoen, zo nee zelf starten.
Dus met anderen woorden,
lekker door blijven klooien met servers (zie elke keer een probleem) , prima zal mij een worst zijn :banana:

Heb het simmen nu wel gehad...
al had ik wel een vaste snelle server gehad trouwens ...

Heb het simmen nu wel gehad...
al had ik wel een vaste snelle server gehad trouwens ...

Hebben jullie al glasvezel inmiddels? Hier is het nog behelpen met adsl terwijl vdsl was beloofd. Ze zijn verderop wel al bezig met glasvezel tot in de meterkast..

ja maar bij een andere sim doet hij precies het zelfde wat hij eerst niet dee dus ik denk dat hij een beetje dood is

Hebben jullie al glasvezel inmiddels? Hier is het nog behelpen met adsl terwijl vdsl was beloofd. Ze zijn verderop wel al bezig met glasvezel tot in de meterkast..

Hier beginnen de folders binnen te komen voor glasvezel. Als 30% zich van de inwoners aanmeld wordt het in het voorjaar aangelegd.
Dus ik hoop het ook binnenkort te hebben

Wellicht beter om een aparte server voor vliegtuigen te maken. Dan vlieg je elkaar minder in de weg..

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? er staat dat ik unable ben om de sessie te joinen. Alles gaat goed totdat ik ga laden voor de sessie (na het wachtwoord invoeren) en dan ben ik unable to join.... snap er de balle van

Dan is de server waarschijnlijk al offline gegaan maar blijft dan nog even in de lijst zichtbaar..

Back