Plaats hier foto's en video's van je RC auto in actie.

Speedrun op 2s lipo:

En de buurman met zijn stampede:

En deze een hond achter mijn stampede.. Dikke lol!

Laatst bewerkt door een moderator:
Marco, zat net ff te denken. Maar heeft u er al eens aan gedacht om de blauwe beadlock style ringen te kopen voor op de mt4? Denk dat het er nog gaver uit zal zien :)

Sorry voor de late reactie,
Ik besef me nu pas dat deze moge
Ijk er idd is na de komst van de nieuwe mta.
Zalhet eens op me in laten werken, maar echt nut heeft het eigenlijk niet. Maar als ik ze zou spuiten komt elke beschadiging er in het rood doorheen dus dat zal op de lange termijn alleen maar uglyer worden.

Wel bedankt voor de tip!

Het AMCA circuit van een andere kant gezien:

En een compleet andere hoek van dit circuit ;)

eqygynyq.jpg

2e en 3e filmpje zijn in Biggekerke gemaakt. Dit is op de baan van de Nitro-joengers, de eigenaar daarvan is ook de eigenaar van de indoor baan (in filmpje 1) en van Zeeland-rc. Op de site van Zeeland-rc staan zijn contactgegevens.

De baan is dus in Zeeland, Biggekerke en om precies te zijn is het op de Noorweg Biggekerke. En om nog iets preciezer te zijn, het zit vlak naast De Korte staalbouw Vof en minicamping De Hofwei.

Sorry voor de late reactie,
Ik besef me nu pas dat deze moge
Ijk er idd is na de komst van de nieuwe mta.
Zalhet eens op me in laten werken, maar echt nut heeft het eigenlijk niet. Maar als ik ze zou spuiten komt elke beschadiging er in het rood doorheen dus dat zal op de lange termijn alleen maar uglyer worden.

Wel bedankt voor de tip!

Ja spuiten wordt niks, ik zag ze op towerhobbies liggen (de blauwe) en dacht misschien ies het wat. Je kan ze ook altijd in de dylon gooien. Dit trekt in het kunstof en als er dan een kras op zit dan zie je niet het rood erdoor heen. Voordeel van dylon is dat je heel veel kleuren kunt kiezen :).

Hey luitjes,
hier een compilatiefilmpje wat ik heb gemaakt van nieuw en oud filmmateriaal wat ik nog had liggen.

Film is ruim 10 minuten lang.

In het filmpje komen de volgende auto's voor:

Traxxas Stampede 4x4,
Tamiya F103,
HPI Vorza,
Losi mini 8ight,
LC-Racing EMB 1h,
Team Associated B4.1.
Team Associated B4.1. Worlds car
en ben vast nog wel wat vergeten...

en nog wat foto's
2012-07-04+16.30.00.jpg