Plaats hier foto's en video's van je RC auto in actie.

Savage flux XL air.
gubyququ.jpg

En toen was 'ie nog heel? :p

zo hoog in de lucht en geen schade? hmm. dat lijkt me niet nee. maar het licht er ook aan hoe je land. op youtube bij urc laten ze hem van +/- 3meter omlaag gooien zonder problemen. maar dan land hij keurig op 4 wielen....

HPI Vorza Traxxas Stampede

op een bmx-baan
(uiteindelijk 1 spindle gebroken, echter dat was de eerste keer in 3 jaar tijd dat ik de auto heb).

in de puinduinen, vanuit de krater (kunstwerk) van Turrel gesprongen
5015-625-464.jpg

van een andere hoek gezien..

geen schade

Traxxas Stampede 4x4

Laatst bewerkt door een moderator:
Yup! Hij werkt, maar de motor hikt. De rijder is een beetje "schietgraag".

Schietgraag is het te noemen ja, toplaag was heel erg los en de motor levert goed vermogen(26cc met een VRC Pro pijp).
Zoals het wel te zien is, gas erop houden zorgt meestal dat de wagen achterste voren gaat staan en met 'schieten' is het nog enigsinds onder controle te houden.
Plus was de eerste keer dat ik op erg los zand met de FG heb gereden en de tweede keer dat ik met deze motor-uitlaat combo heb gereden.

Ik begrijp dat je zo makkelijker rijdt, begrijp me niet verkeert. Je hoort het alleen heel goed door de nitro motor. Met lipo's hoor je zoiets amper. Welke banden had je erop zitten?

Ik begrijp dat je zo makkelijker rijdt, begrijp me niet verkeert. Je hoort het alleen heel goed door de nitro motor. Met lipo's hoor je zoiets amper. Welke banden had je erop zitten?
Het is een 26cc benzine motor om precies te zijn, maar idd is het goed te horen en omdat de koppeling op ongeveer 6000rpm is afgesteld moet ik meer toeren draaien wil ik de wielen laten draaien.
En ik heb achter de Carson Monster Truck banden erop zitten, hebben op gras en asfalt veel grip maar op zulk mul zand is het wat minder.
Op het laatste stuk op het filmpje moet ik de band er weer op drukken, lijm liet los, binnenkort komen er FG wielen erop.

en nu met een nieuwe kap en kleine modificaties onder de kap ivm met Rally rijden

full

er moeten nog wat kleine dingetjes gedaan worden (velgen op kleur lampunits e.d.)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back