Plaats hier foto's en video's van je RC auto in actie.

1 Nieuwe video, een korte van wat close-up actie waarbij ik op gravel pad, flink langs de camera scheur en beetje aan steentje schoppen doe met mijn Slash 4x4 Brushless!

Laatst bewerkt door een moderator:
Iets van 3jaar geleden een Kyosho Kobra als 2e-hands gekocht en uitgebreid met een Carson-12T sport setje en rijdend op 2s-lipo.
Dit is een heerlijk rijdende buggy met deze setup.

Hier een filmpje:

[URL="
Kyosho - YouTube[/URL]

Jammer dat op het filmpje de auto meer aan het spinnen is alsof het een overpowered 2WD buggy is. Geeft niet echt een goede indruk van de wegligging, maar blijkbaar wel vermogen genoeg. :D

Jammer dat op het filmpje de auto meer aan het spinnen is alsof het een overpowered 2WD buggy is. Geeft niet echt een goede indruk van de wegligging, maar blijkbaar wel vermogen genoeg. :D

Ja klopt.....ik reed hier op carson straatbanden en dat op zandige ondergrond geeft veel spin.
Wat ik wel bijzonder (leuk) vindt is dat ik op de 2s-lipo's die ik gebruik 5000mah wel minstens 45min voluit kan knallen

Heb afgelopen week een nieuwe set banden besteldt voor offroad, eens kijken hoe dat gaat.

Erg grappig die moto's,rijd zelf soms met eentje van een vriend.
Hij heeft er een stuk of 3 oldtimers (begin jaren 80 geloof ik) met brushless motor erin gebouwd,echt geweldig maar moeilijk te besturen.Eens je ermee weg bent dan gaan ze wel erg leuk.
De rc moto's van tegenwoordig zijn een stuk makkelijker te rijden heb ik mij laten vertellen,spijtig genoeg nog niet kunnen doen.Enkel de mini z moto al wel,rijd ook zeker niet slecht voor zoiets miniem.

Erg grappig die moto's,rijd zelf soms met eentje van een vriend.
Hij heeft er een stuk of 3 oldtimers (begin jaren 80 geloof ik) met brushless motor erin gebouwd,echt geweldig maar moeilijk te besturen.Eens je ermee weg bent dan gaan ze wel erg leuk.
De rc moto's van tegenwoordig zijn een stuk makkelijker te rijden heb ik mij laten vertellen,spijtig genoeg nog niet kunnen doen.Enkel de mini z moto al wel,rijd ook zeker niet slecht voor zoiets miniem.

De nieuwe crossers en de mini-z heeft een egyro in het achterwiel. Dat maakt ze erg stabiel. Die van mijn heeft dat niet :-p
Wel heb ik nu de val beugels iet's korter gemaakt zodat hij iets schuiner door de bocht kan. Morgen testen als het weer ok is :D

full
full
full

Dank je.
Op mijn pc waren ze niet groter dan de andere foto's die hier gepost zijn..

Is maar een 17.5 motor hoor :p

Back