Plaats hier foto's en video's van je RC auto in actie.

Een stukje kruipen bij ondergaande zon @SpeewayTilburg.

2018-07-14 20.27.56.jpg

2018-07-14 21.28.37.jpg

OK, vroeger hield Youtube nogal wat krappe beperkingen op na maar die zijn vandaag de dag stukken ruimer. Op facebook in de "1:8 world comunity" had ik de foto albums gedeeld van mijn 2 WK's die ik gereden heb, Die zijn vanwege de winterstop goed bevallen waardoor ik besloot ook maar de video van mijn gereden 1/32e finale te plaatsen wat nu veel makkelijker gaat met een half uur video.

Even kort uitleg:
Probleem was dat de handout brandstof per blik nogal wisselde en ik bij de warmup flink de motor moest verstellen. Gelukkig net op tijd goed maar je staat toch wat boos op de stelling met als gevolg dat ik na de start de crash voor mij verkeerd inschatte en ook zelf op mijn dak ging, uiteindelijk na een inhaal race 2e geworden en door naar de 1/16e finale waar ik helaas weer dat probleem voor mijn kiezen kreeg maar dan bij de start waar mijn tankmaat net voor de start brandstof bij haalde vermoedelijk weer uit een ander blik.

• Like
Reactions: Cnn
Tekno RC MT410 6s Ik zal het power bash-wegdek slijpen. !!

Ik zal het slijpen tot de vloer glad is.

Ik rende snel terwijl ik stof blies.

Tekno RC MT410 6s

ESC : EZRUN MAX8-V3 150A
MOTOR : EzRun 4274-2200KV
BATTERY : 7200mah 60c 3s X 2
Tire : Pro-Line Racing badland
SERVO : D-25V2 Torque(6.0V): 20.0 kg-cm

Kan een beheerder niet ingrijpen en deze robot eraf gooien?

Dit is geen robot want nadat ik 2 filmpjes naar dit topic had verplaatst zijn nu verdere filmpjes in dit topic geplaatst.
En ik zie ook geen andere reden om hem te verwijderen (kan ik als mod ook niet), maar je hebt zelf wel de optie om de persoon op een negeerlijst te zetten.

[QUOTE = "Roelof, post : 4106790, member : 324"]이 주제로 2 편의 영화를 옮긴 후 더 많은 영화가이 주제에 배치 되었기 때문에 이것은 로봇이 아닙니다.
그리고 그것을 제거해야 할 다른 이유는 보이지 않지만 (나도 모드로 할 수 없습니다), 당신은 그 사람을 무시 목록에 넣을 수있는 옵션이 있습니다. [/ QUOTE]

Het spijt me als u zich ongemakkelijk voelt bij mijn acties.
Ik ben geen bot.
Ik fotografeer, bewerk en upload.
Als je nieuwsgierig bent, ga dan naar mijn kanaal.

Back