Wat kan je toch rare dingen krijgen...
Sterkte ermee.
Sterkte ermee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja die bedoel ik dus niet, voor deze vermogens ongeschikt.
Metalen Interne Spline Aandrijfas Kruiskoppeling Aandrijfas Voor 1/10 Rc Auto Crawler Axiale SCX10 Gladiator YK4082 TRX4 TF2 D110
https://nl.aliexpress.com/w/wholesale-trx4-aandrijfas.html?spm=a2g0o.home.search.0
deze heb ik gebruikt BDX RC ik krijg de koppeling van Ali niet in het document..zie daar dan ook privé gegevens.
Groetjes Ebro
Wat kan je toch rare dingen krijgen...
Sterkte ermee.
Harde diagnose wel... Maar in principe had ik geen enkel teken van "van de wereld zijn" of andere vermindering van cognitieve vaardigheden en dergelijke.Tia’s kan eigenlijk alleen via een CT
Gaat niks direct fout als ik dat niet doe, maar het hele lijf begint signalen te sturen dat het wel genoeg is geweest. Dat moet ik leren negeren, denk ik.
Nou... voor sommige dingen klopt dat, maar het schijnt dat dit probleem gewoon, net als spierpijn, sneller overgaat als je gewoon probeert te doen wat je altijd doet.Uit ervaring, leer leven met de beperkingen en luister naar je lichaam.
Je lichaam of geest geeft aan hoever deze belastbaar zijn.
Hopelijk ben je weer snel de "oude" Bert.
Groet, Jan.
Ik ga die optie niet hebben. Ik heb voorzichtig getest met verstellen onder belasting, en het gaat wel, en als ik de beschrijving mag geloven loopt het na verloop van tijd steeds beter.Ik verstel mijn schroeven op dit moment niet als de motor draaien, ik weet niet wat er gebeurd als ik dat wel doe.
Weet even niet wat ik me bij "hoekse draad" moet voorstellen. Wat ik wel weet is dat tot nog toe alle 1:1 schroeven waar ik mee gewerkt heb, met een penverbinding werkten. Het enige verschil wat ik zie tussen "Raboesch" en "echt" is dat bij Raboesch de pennen in het juk zitten en de groeven in de bladnaven, bij echte schroeven is dat vaak andersom: Pennen aan de bladnaven, groeven in het versteljuk.Het zelfde principe als Raboesch echter niet met een pen in de blad verstelling maar een hoekse draad (dit geeft meer oppervlak en dus minder slijtage als de pin van Raboesch.
Tsja... ik moet nu geen marathons gaan lopen, nee. Maar uit wat ik lees op het WWW, maak ik op dat ik toch moet proberen om zo normaal mogelijk mijn gewone gang te gaan. Een beetje net als met spierpijn: hoe kleinzeriger je bent des te langer je er last van hebt.Onze nationale viool beroemdheid heeft een aantal jaren geleden hier ook een tijd mee gesukkeld.
Wat hij er over in de krant kwijt wilde over de remedie destijds was rust,rust en nog eens rust en geduld.
Beterschap gewenst
Hier nog even op terugkomend, dit lijkt mij persoonlijk een recept voor schroeven die nooit goed zullen gaan functioneren? Alles staat dan tijdens bedrijf in één stand, en het verstelmechanisme zal nooit goed "inlopen", maar randen en richels gaan vertonen?Ik verstel mijn schroeven op dit moment niet als de motor draaien, ik weet niet wat er gebeurd als ik dat wel doe.
Dat betekend dat ze op halve spoed staan en blijven staan, tenzij ik even wil uithalen en een mooie golf wil trekken dan zet ik de motor uit en verstel ik naar maximaal.
En natuurlijk met slepen, dan staat de spoed volledig.