Politie Chevrolet C10

Discussie in 'Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines' gestart door Marceline, 8 jan 2022.

1. Bram Verhoeff

Bram Verhoeff

Lid geworden:
    1 dec 2022
    Je kan het model van je foto niet hebben want dat is de foto van de nieuwe productie die nog moet aankomen..En om op je mening terug te komen.Het proef mofdel dat ik bouwde was voor zien van het grote zwaailicht. Als je eens wist wat een moeite het kost, om over het geld maar niet te praten om een kleine oplage te laten produceren.. Piep je wel anders. Dan moet je een keus maken. Allen door Matix, die hoog gekwalificeerde modellen op de markt brengt, was het mogelijk dit model uit tebrengen en..... daar zijn we blij mee.

2. Bram Verhoeff

Bram Verhoeff

Lid geworden:
    1 dec 2022
    Ja, ik ben nieuw op dit forum en plaatste een stukje over mij in de intro. Natuurlijk ken ik Ton, al jaren. Allen heb ik de voorziening kunnen treffen om het rijdend erfgoed van de Politie Rotterdam te bewaren. Heb daardoor veel zorg om de zaak veilig rijdend te houden. Ik gebruik ze alleen voor politie gerelateerde evenementen omdat ik daan bij hoor. De vele vragen naar een model leken onmogelijk. Totdat mijn vriend, Peter mulder een mogelijkheid zag en we van de kant konden.

Laatst bewerkt: 3 dec 2022
    Marceline vindt dit leuk.
  3. Bram Verhoeff

Bram Verhoeff

Lid geworden:
    1 dec 2022
    Met betrekking tot de replica, ben ik een voorstander van het origineel. niet meeliften op. Maak je eigen gerschiedenis.. Zijn verhaal is plausibel maar de vertoning heeft niet mijn hart.

4. Marceline

Marceline

Lid geworden:
    28 okt 2021
    Ik ken het politie museum wat in rotterdam zat wat nu verhuist is. En de C10 die regelmatig ook bij de wereldhavendagen te bewonderen is.
    Geen probleem dat de nieuwe uitvoering van de chevrolet subarban C10 nog niet leverbaar is, heb Peter van modelcars net even gemaild.

Maar we dwalen af van de mogelijkheid om het voertuig te kunnen bouwen, ga daar het komend jaar wat meer energie in steken en kijken naar de mogelijkheden om het in 3D te printen. Bepaalde onderdelen zal ik zelf moeten maken zoals de houten bankjes,enz.

5. Helicor

Helicor

Lid geworden:
    28 aug 2009
    Schiet lekker op in dit "Bouwverslag", dat nu al 11 maanden oud is, maar nog geen bouw gezien.

6. Bram Verhoeff

Bram Verhoeff

Lid geworden:
    1 dec 2022
    Ja, je zal veel zelf moeten maken, maar daar door bestaat dit forum... Je weet me te vinden....

7. Marceline

Marceline

Lid geworden:
    28 okt 2021
    Ja je moet er wel tijd voor hebben Cor om dingen uit te zoeken en dingen te laten printen. Je heb op iedereen wel wat aan te merken, post zelf eens een bouwverslag dan kunnen anderen op jouw reageren.
    Zolang ik hier lid ben nog nooit een bouwverslag gezien van jouw Cor doe daar maar eens wat aan.

8. Helicor

Helicor

Lid geworden:
    28 aug 2009
    Je opent een "Bouwverslag" maar er is nog niets gebouwd hier. Misschien ben je te druk met te veel andere bouwprojecten?
    En ik heb over het algemeen geen aanmerkingen, hoogstens opmerkingen of vragen, of aanbevelingen.

9. Helicor

Helicor

Lid geworden:
    28 aug 2009
    Heb je deze al wel eens gezien?

10. Bram Verhoeff

Bram Verhoeff

Lid geworden:
    1 dec 2022

11. Bram Verhoeff

Bram Verhoeff

Lid geworden:
    1 dec 2022
    Mooie combinatie. Goeie techniek. Zal wel wat werk in zitten. De bouwelementen leuk toegepast. Knap..

Helicor vindt dit leuk.
  12. Marceline

Marceline

Lid geworden:
    28 okt 2021
    Nee met werk heel druk, geen tijd voor modelbouw.

13. Marceline

Marceline

Lid geworden:
    28 okt 2021
    Mooie combinatie niet eerder gezien, zag pas zoiets bij gallinger.

14. Helicor

Helicor

Lid geworden:
    28 aug 2009
    Trailer is eigen ontwerp en bouw, en op schaal; begonnen met 1 m² staalplaat; alleen de wielen zijn van Tamiya.....

En de achterlicht glaasjes, van Wedico.....

Deel Deze Pagina