Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
nou hierbij post ik het begin van mijn looneytoon yak 55, ik hoop dat het wat gaat worden:D

fotos.

full

full

full

en morge ofzo weer verder :D

groet tom

Laatst bewerkt door een moderator:
kon het toch niet laten om nog even 2 uurtjes te spuiten:p en toen kwam er dit uit:

full

full

full

de vleugel is nu zo goed als klaar, moet alleen nog wat verzinnen als opvulling tussen de stripfiguren

groet tom,

zo na een nachtje goed slapen zijn we weer verder gegaan.
hij was toch iets moeilijker dan ik dacht:rolleyes: dik 2 uur me bezig geweest

full

groet tom,

het is toch vaak wel behoorlijk wat stencil werk. ben meestal meer aan het snijden dan echt aan het spuiten:(

heb na taz nog wat andere dingen gedaan, zoals vleugel nog een klein beetje aangepast en aan twee kanten tweety in de cockpit gemaakt.

full

(er zit de laatste tijd wel iets heel irritants in me airbrush hij hapert steeds om de zoveel sec. geen idee wat het is:()

groet tom,

(ooow ja is het normaal dat wit veel sneller gaat dan de rest van de kleuren???)

met dit warme weer droogt de verf ook sneller, er komt dan een heel dun laagje droge verf op t puntje van je naald.
da's tip drying.. (gebeurt me veel meer als me lief is.. en ook als het minder warm is) ik maak de naald regelmatig even met een wattip met iets water erop schoon (t puntje dan) daarna even en test spuitje op een vel, en weer verder.
sommige verf soorten/merken hebben er meer last van als andere.

dat zal het wezen dan bedankt :D

heb vanavond de laatste stripfiguur er op gezet. moet nu nog wat verzinnen voor de rest van de romp zelf, en dan is ie klaar :D

full

full

iemand nog ideeen voor de romp want ik ben er een beetje uit:(

groet tom,

ahh kijk die was ik vergeten, ik ga er toch nog 2 op maken, ik had nog plek op de onderkant van die vleugel achter komt ie dr same met sam op te staan:D voor de romp zat ik te denken aan metalen platen, maar dan niet zo door elkaar als op jeroen ze katana. maar netjes naast elkaar:D wel verschillende grote's moet ik nog even over na denken.

groet tom,

zo toch nog twee er op:D

full

nu alleen de romp nog, ik hoop dat ik nog genoeg wit heb :(

groet tom,

ik zou bij het help beestje, zo de allombekende rots of afgrond bij doen?
ofwel zo een parachute zak die naast hem ligt... zoiets?

wat een gigantische **** dag, denk je is wat ander te gaan doen dan spuiten, vlieg je eerst bij de mayden je (depron) geebee aan gort denk je ff af te koelen door nog ff rustig met je tiger moth te vliegen pleurt midden in de looping je x-tal er uit:mad: (gelukkig is de moth heel beneden gekomen)
k kan het beter bij spuiten houden:(

groet tom

wat een gigantische **** dag, denk je is wat ander te gaan doen dan spuiten, vlieg je eerst bij de mayden je (depron) geebee aan gort denk je ff af te koelen door nog ff rustig met je tiger moth te vliegen pleurt midden in de looping je x-tal er uit:mad: (gelukkig is de moth heel beneden gekomen)
k kan het beter bij spuiten houden:(

groet tom

Bij het spuiten kan ook een hoop verkeerd gaan hoor....:yes:
Wel balen, zo nu en dan heb je van dat soort dagen...

Back