prijs van een bijna nieuwe fg baja

Als je die 4x4 FG Baja in je bezit hebt en hij is inderdaad in goede staat dan wil ik hem wel ruilen tegen een Echte HPI Baja die ik heb staan.

hey charger ik ga hem idd ruilen nee een hormann is ook niet goedkoop maar voor 800 heb je er 1e en ben je meteen klaar hoef je er niets bij te koopen maar ik weer het nog niet een hpi baja of hormann

hey ik zou hem wel willen ruilen voor een hpi baja stuur me even foto's casperbeekman@hotmail.com

hey ja

ik ben vandaag naar maico geweest en we hebben maar besloten om hem niet te ruilen en gewoon dit blok er af te halen en een zenoah 4 bouts blok op te doen en een vergoeding van de vorige eigenaar ( hoop ik )

en dan heb ik teminste een leuk autotje

Je hebt hier net lopen beweren dat je erkent dat de verkoper zich niet bewust was van het feit dat hij je een baja kloon verkocht had? Dan kun je dus ook wel fluiten naar je vergoeding lijkt me.
Tenzij de koper wel érg toegeeflijk is natuurlijk, maar als hij even nadenkt, zal hij ook wel weten dat jij geen enkel recht hebt op een vergoeding.

ik vind een vergoeding wel zo netjes maarja hij kan ook nee zeggen

ik zeg maar zo een nee heb je en een ja kun je krijgen

dit blokje kan je zo weg goooien egt we hebben er een andere caberateur op gezet
en hij sloeg aan naar zo veel x trekken en toen beetje afstellen en we kreegen hem niet meer aan en toen had ik de trekstarter in de hand dus ik ga er gewoon een neiuw blokje op doen

Toch wel bijzonder.

Het is net zoals de wind waait. Het ene moment wil je dit, het volgende moment wil je dat. Net als een blad aan een boom zo draai je je om.

Wat ben ik blij dat het herfst is!!!!

Back