Prijs verhoging WKM.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prijs is vanaf vandaag omhoog gegaan.

die die het pas hebben gekocht verzoek ik om mij aub de rest nog bij te betalen:cool:

klanten vragen mij ook nog na 3 maanden om een prijsverschil terug te krijgen toch ? :morning:

Leg mij eens uit waarom dit slechte reclame is? De topic starter maak alleen een GRAPJE zie smilies e.d. Dit lijkt zo eerder op opruien tegen de topic starter.

wat maakt het uit..
heb een dikke huid :cool:
en op Johan terug te komen ... tja was habe ich jetzt an mein farad hangen?.
en het is een goede tip en aan pseudo kopers om nog snel een koopje te doen in omringende landen.
waar de prijs nog laag is.
dus in feite ben ik toch de verliezer?

Ik snap het niet, eerst wordt de singel waypoint er gratis bij gedaan en vervolgens een prijs verhoging. :hammer:

Laat de koers AUB aan de kant,...we zitten toch ook niet te zeuren als we fabrieks af spullen kopen en achteraf bijbetaald moet worden? Denk aan een auto of wasmachine bv....meestal wordt het dan afgehandeld als cancel de aankoop..zo zou ik het doen.
Ik denk eerder dat DJI zijn verkoop techniek van meet af aan had moeten kunnen doorzien, beter gezegd, plannen....maarja het kan (jammer nog steeds), in het land der blinden,...

Zo'n prijs verhoging kan ik mij nog wel voorstellen om alle DJI dealers gelijke kansen te geven door de prijzen gelijk te houden onderling. Het is alleen jammer dat sommige officele dealers hier niet aan mee doen. Zo kwam ik vandaag nog twee dealers tegen waar de ene 1139 usd vroeg voor de WKM in plaats van de 1199 usd die DJI voorschrijft, en een andere dealer vroeg wel 1199 usd maar dan krijg je er wel nog een F450 RTF (met een waarde van 190 dollar) gratis bij

Laatst bewerkt:
Zo'n prijs verhoging kan ik mij nog wel voorstellen om alle DJI dealers gelijke kansen te geven door de prijzen gelijk te houden onderling. Het is alleen jammer dat sommige officele dealers hier niet aan mee doen. Zo kwam ik vandaag nog twee dealers tegen waar de ene 1139 usd vroeg voor de WKM in plaats van de 1199 usd die DJI voorschrijft, en een andere dealer vroeg wel 1199 usd maar dan krijg je er wel nog een F450 RTF (met een waarde van 190 dollar) gratis bij

tja we moeten doen wat dji voorschrijft niet mijn idee..
ieder geval moeten ze er aan meedoen anders levert dji niet meer aan hun.
wat ze gratis weg geven is mooi meegenomen , maar ik denk dat dit "vergeten"" acties zijn , zou zeggen profiteer ervan..

Nou dan zal het mij heel erg benieuwen hoe strak ze die regel gaan hanteren, want ik zie steeds meer webshops waar de WKM voor 1139 usd staat, en kwam er ook tegen die de WKM voor 1099 usd aanbieden...

Laatst bewerkt:
EJS, jij bedoelt flying hobby.
elders op dit form werd gesuggereerd dat deze winkel niet tot erkende verkooppunten zou behoren.vreemd ze staan wel op het lijstje van DJI.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back