Sorry mensen, ben er eventjes tussenuit geweest..
Heb het probleem gevonden ja.
Het bleek te maken hebben met de bedrading waar deze gesoldeerd is geweest.
Net achter de plaats van het solderen onder de krimpkous was een deel van de bedrading geoxideerd en sommige draadjes waren zelfs gebroken..
Dit is volgens mij gekomen door de combinatie van slecht/oud soldeer vet, de lange tijd dat mijn vliegtuigen op zolder hebben gelegen en ook mss wel dat het goedkope Hobbyking motoren waren.
Hierdoor kon er niet genoeg stroom worden gegenereerd om het draaiveld op te wekken in een lage gas-positie.
Dus heel kort samengevat: slechte verbindingen
Heb het probleem gevonden ja.
Het bleek te maken hebben met de bedrading waar deze gesoldeerd is geweest.
Net achter de plaats van het solderen onder de krimpkous was een deel van de bedrading geoxideerd en sommige draadjes waren zelfs gebroken..
Dit is volgens mij gekomen door de combinatie van slecht/oud soldeer vet, de lange tijd dat mijn vliegtuigen op zolder hebben gelegen en ook mss wel dat het goedkope Hobbyking motoren waren.
Hierdoor kon er niet genoeg stroom worden gegenereerd om het draaiveld op te wekken in een lage gas-positie.
Dus heel kort samengevat: slechte verbindingen
