Het project heeft een lichte vertraging opgelopen; de volgende stap was namelijk om een huid van 1 mm balsa om de schotjes heen te lijmen. Maar, toen ik de constructie vasthield om te zorgen dat de huid overal goed tegen de schotten aan zat, was er een krak, zat ik met een lege hand en lag de constructie in 5 brokstukken op de vloer. Ik heb nog geprobeerd om alles weer in elkaar te lijmen, maar dat werd niet netjes. conclusie: het 1,5 mm kwartiersgezaagde balsa wat ik voor de schotten gebruikt had, was te bros. Dus heb ik alle onderdelen maar nog eens gemaakt, maar dan uit een wat taaier plankje. Dat ging beter. De volgende stap was de motorring, die heb ik gemaakt uit twee lagen balsa, aan de buitenkant in vorm geschuurd, en daarna met de Dremel uitgehold. Er moet nog een 1,5 mm balsa schot in, waar de dummymotor tegenaan gelijmd gaat worden. De originele motor is de Wright R-1820, een 9-cilinder stermotor. Eén cilinder hebben we al (CO2) maar over de andere 8 moet ik nog eens nadenken hoe ik die ga maken. Het carter wordt natuurlijk van een blokje balsa, met een uitsparing erin voor de CO2 motor.