promoot hier je video

Veilig blijven gaat voor Anton,
en het is ook een mooie heli,
maar ook belangrijk eens reacties te oefenen bij wind.

Groet, Uwe

Veilig blijven gaat voor Anton,
en het is ook een mooie heli,
maar ook belangrijk eens reacties te oefenen bij wind.

Groet, Uwe

Dat lukt wel hoor Uwe, dat vliegen in de wind. Alleen bewust de (weer)goden verzoeken deed ik met de bomen om me heen niet. :-)

Groeten,

Anton

Let ook op met zien van de heli,
op mijn wildvliegplekje staan ook bomen,
en later aan de dag heb je soms problemen,
als de heli in de buurt van de bomen vliegt,

trouwens mooi gevlogen,
heb ik dat al geschreven ??

Groet, Uwe:)

Hoi Uwe,

Daarom vlieg ik over de bomen in het algemeen. Liever helemaal geen bomen, maar dat is niet altijd voor het uitkiezen.

Nee, had je nog niet gezegd, maar dank voor het compliment :-)

Groeten,

Anton

Laatst bewerkt:
maar het heeft wel wat, als da bomen staan,
soms heb je zo 'n rare wind,
en de bomen maken het toch wat rustiger,
b. v. voor kleinere heli's als mijn T Rex 250,

trouwens ik woon in Leidschendam en vlieg ook da,
jij woont in Den Haag, niet veer vandaan,
waar vlieg jij ??

Groet, Uwe

Klopt. Voor kleine modellen is dat zeker handig. Mijn zwager had zijn eerste vluchtje met zijn 130x. Dat ging prima.

Ik vlieg op Madestein. Aan de boomaweg. Mooie plek, zeker om de grote jongens uit te laten :-)

Oh, da heb ik wat,

tussen Bomaweg en Madepolderweg,
leeg terrein volgens Google-map,
ik weet alleen niet hoe oud die map is,

zou ik onthouden, misschien maar ens kijken als ik in de buurt ben,
en geen last met buren ?

Groet, Uwe

Nee, sterker nog: laatst kwam er iemand met zijn zoontje kijken die in de buurt woont. Maak geen troep en kom niet in de buurt van huizen of iets dergelijks. Prima plekje dus.

Ziet er goed uit Tom! Merk je veel verschil in vergelijking met je Trex 700 DFC?

jep, is een compleet andere vliegervaring! Deze heli heeft iets minder power, maar komt een stuk sneller van punt A naar punt B, aangezien hij een stukje lichter is dan de 700dfc. Ook voel ik het wel dat de 700x een standaard kop heeft, ik vind de standaard kop nog altijd veel beter vliegen dan een dfc kop. Beide zijn goeie heli's, maar de 700x krijgt mijn voorkeur :cool:

jep, is een compleet andere vliegervaring! Deze heli heeft iets minder power, maar komt een stuk sneller van punt A naar punt B, aangezien hij een stukje lichter is dan de 700dfc. Ook voel ik het wel dat de 700x een standaard kop heeft, ik vind de standaard kop nog altijd veel beter vliegen dan een dfc kop. Beide zijn goeie heli's, maar de 700x krijgt mijn voorkeur :cool:

Ok. Leuk en handig om te weten. DFC koppen hoor je toch gemengde verhalen over. SAB is er al een beetje vanaf gestapt met hun Goblins.

Ok. Leuk en handig om te weten. DFC koppen hoor je toch gemengde verhalen over. SAB is er al een beetje vanaf gestapt met hun Goblins.

ik vind DFC echt niet leuk vliegen, DFC is goed voor rechte lijnen te vliegen, maar als je begint met technische pirouettende figuren, not so much....

Back