Propere Propkeuze

Ik kan een museum openen :D. Heb een volle bak met props alleen, van alle soorten tussen 8 en 10 inch :D.

@Sjaak
Welke motoren had jij ook alweer? Dji motoren? Die zijn rond 900kv meen ik......ja daar kun je gewoon 9inch op 4S proberen. Denk dat het wel een beetje max is voor die motoren. Denk eerlijk gezegd dat 10inch ook prima gaat en het zal alleen wat trillig worden bij zeer hoge toerentallen.

Klopt ik heb de standaard DJI motoren! Ik heb geen ervaring met de props, ik baseer mij op wat ik op dit forum lees!

Oké, dank je Vinny!
Ik heb contact gehad met de zaak waar ik de props heb gekocht. Er zat sowieso een verkeerde set bij; ik mag de hele set props probleemloos terugsturen. Misschien moet ik mij niet teveel vastbijten in de 8" maar mijn blikveld verruimen (what's in the name? ;-) ) naar 9". Kan iemand bevestigen of de hub breedte van 9" props meer is vergeleken met 8" props van Gemfan?
PS @Robbie: nog steeds dankbaar! Thumbs up!

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb mijn gemfans as maat 6 mm naar 8 mm " geruimd" werkt goed , zijn zowel de 9 en 10"..

Ik vindt wel dat de 920kv Dji motoren op 4s met 9" props sneller opwarmen dan op 3s , twijfel dus of ik wel op 4s moet verder gaan....., op 4s is het wel wat meer power , maar met 3s en rustig vliegen is dat prima !

Ik heb onder een standaard f550 op 4s met 9x5 prop al een av130, gopro met geldemper en landingspagina gestel van een skyjib gehad, vloog prima:)

Alleen heb ik nog geen landing gear en gimbal.... Dat zal nog wel een paar maand duren! Eerst leren vliegen.

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Back