Zo te zien is die Orion accu een "NiHm vervanger" met dezelfde afmetingen als een NiHm stickpack. Dan pas het in het accuvak van een auto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan is dat probleem opgelost
Als ik de twee lipo's heb dan moet ik nog wel een Y connector er tussen zetten zodat ze aan elkaar aangesloten kunnen worden. Een lipo oplader moet ik ook nog aanschaffen.
Voor de twee keerklep servo's heb ik ook nog een Y connector nodig maar die heb ik als het goed is nog ergens liggen.
Als dat allemaal geregeld is dan is hij ready to go![]()
Thanks Bert
Ik heb zojuist weer een kandidaat gevonden (met de juiste stekkers), het gaat om de Saehan Hardcase Lipo 7,4V 3400mAh 20C.
Deze lipo's hebben wel een lagere capaciteit dan de Orion lipo, maar de prijs is wel wat aantrekkelijker, des te hoger de capaciteit des te meer euries ik kwijt bent.
Denk dat de boot wel weg komt met deze lipo's, ik kan dan wel niet zo lang varen maar dat neem ik dan voor lief.
Morgen ga ik de knoop doorhakken voor wat betreft de lipo's, tot nu toe gaat mijn voorkeur naar de Saehan.
weet de spec's niet van de motor maar als deze een beetje vemogen vraag dan kan het je lipo kosten
Thanks BadPieterIk denk dat ik alles in huis heb.
Zojuist de Y connector gevonden voor de keerklep servo's, zoals als te zien is mis ik een stuk (waarschijnlijk had ik het nodig voor een ander project), maar daar breien we weer een stuk aan.
![]()
Enige wat ik hoop is dat deze Y aansluiting zorgt dat de servo's contra tegen elkaar bewegen, als ze dezelfde kant op zouden gaan dan werken ze elkaar tegen met de keerklep.
Voor de twee keerklep servo's heb ik ook nog een Y connector nodig maar die heb ik als het goed is nog ergens liggen.