Alle accu's vol... Spullen staan klaar... Nog snel even in de huiskamer met de df52.... Stoer doen in de huiskamer.... een kast.... een klap.... df52 stuk Ik hoop maar dat ik de rest vanavond heel kan houden
nou jongens, veel plezier. een avondje hellingvliegen voor mijn deur laat ik niet schieten eerlijk gezegd . Veel te mooi weer om binnen te gaan staan...
Ik was gisteravond ook vol glorie in de auto gestapt (zonder helie was nog niet klaar) op weg naar delft daar ben ik ook aangekomen om een uur of 8 en wist dat het ergens bij de oude groente hallen zou zijn ik had geen adres meegenomen want ik wist het wel!!!!!!!!! Niet dus heb nog een half uurtje rond gereden zonder resultaat helaas. Ja ik weet het stom stom stom. Ik heb nu het adres opgeschreven en in me nav gezet zodat ik er de volgende keer (met helie) bij kan zijn
Nou, heerlijk gevlogen op het strand hoor . Voor een DLG heb je juist geen wind nodig. maar een beetje voor hellingvliegen is erg leuk. Was ook meer dan genoeg wind, alleen wel Noord. Kon nog net boven de strandtent blijven hangen . Ideaal oefendagje voor het smijten.
Fijn dat het goed gelukt is Sietse maar ik denk dat dit toch in een ander draadje geschreven moet worden omdat het geen micro helicopter is.En daar gaat dit draadje wel over.
Dit draadje gaat over de Q-indoor. Ik leg (na een vraag van Niek) uit waarom ik niet aanwezig was . Lijkt me redelijk On-Topic!
Ja ,heb je gelijk in maar nogmaals het gaat niet over het microhelivliegen.Dus Niek zou ook beter moeten weten.
was het nog gezelli dan met de microheli's? Niks geen reacties verder hier... Alleen van mensen die niet zijn geweest...
Is er a.s. woensdag weer een avond?. Zoja dan ben ik er ook bij als er plaats is . Zijn er dan nog mensen die mee willen rijden vanuit Zwanenburg of die op de route liggen?
A.s Woensdag is er weer indoorvliegen en uiteraard is er ook plaats voor jouw.Het vliegen is van 20.00 tot 22.30 uur
Gezellig, ik neem wel wat klein spul mee (3x micro fptjes) zodat ik een beetje kan doorklungelen. Ik hoop dat ik niet de enige bent met geen ervaring, ach als het maar een gezellige avond wordt! Oja, Niek je was nog wat tegoed!!roost: , en heb een heleboel skids op voorraad
Accu's geladen heren? Alles ingepakt? Navigatie ingesteld? (grover) :lol: Ik ben er in iedergeval klaar voor. Groeten Dennis.
ha ha ik ga zonder navigatie vanavond ik ben stiekem wezen kijken vanmiddag waar het is. alles staat klaar accu's zijn vol en nu wachten op vanavond nog ff douchen en op naar Delft
Er is weer lekker gevlogen vanavond maar jammer genoeg ook met de nodige crashes.Ik heb ook een lader met accu mee naar huis genomen van iemand die dat vergeten was.Ik denk dat Jerry de persoon is die dat vergeten was.Maakt niets uit. Neem het de volgende keer mee.Ik (en nog een paar andere waaronder Fred P)heb trouwens ook goede spontane gesprekken kunnen voeren met Toine die voor het eerst op deze indooravond was over o.a accu's hoe die te berekenen en over allerlei andere dingen hoe die het beste gemaakt zouden kunnen worden.Het leuke uit dit soort gesprekken vindt ik dat er op spontane manier toch hele mooie opties komen om iets te maken en waaraan te denken om zoiets te kunnen maken.Hoop dat je voor de volgende indooravond weer tijd kan vrijmaken om te komen vliegen(en ook heel te houden) en ervaringen uit te wisselen.
Het was inderdaad weer een leuke avond. Beetje jammer van Niek ze Piccolo in me rug, maar dat mocht de pret niet drukken. :lol:
Gelukkig was t maar een piccolo.. Srry, staartmototrje met kuren, daardoor staart zwiepen en plots onbestuurbaar.. Wie gaat er dan ook voor staan. 8) Nieuwe staartmotor nodig, of toch maar eens een high power hoge toeren Trex? :wink:
had ik toch gelijk met mijn vooroordelen over Niek .. Levensgevaarlijk... Als jij een T-Rex neemt, kom ik helemaal nooit meer! hahaha lol