Q indoor Delft

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door Niek, 7 jun 2005.

1. SilentScope

SilentScope

Lid geworden:
    22 apr 2007
    ja _piep_!!!!!! me vader wou me niet brengen omdat hij te moe was ..........W$#@!%@^@$^%#^&Y#%^&!!!!!

;(

2. HaBoo

HaBoo Guest

Toch even wat klagen..

Is het niet mogelijk ergens duidelijk te vermelden dat men beter langs de wanden kan lopen? en achter de vliegers langs? Lijkt mij vrij logisch.. Maar gisterenavond was weer duidelijk dat het voor een aantal mensen niet zo logisch is/was.

Erg vervelend als je daar met je (2500 toeren draaiende?) heli rondvliegt en 1 of andere jojo loopt gewoon voor je langs.. of midden door de zaal..

Buiten dat was het gewoon weer gezelli ;)

3. pip

pip

Lid geworden:
    5 okt 2005
    het was echt super leuk!!
    het was de eerste keer dat ik daar was , en ik ga zeker nog een keer!!! :D :D :D

4. leo-rcc

leo-rcc

Lid geworden:
    23 mei 2007
    Ik snap HaBoo's klacht wel. Eigenlijk miste ik de eerste keer dat ik naar Delft ging een soort van huisregelement en uitleg van de normale gang van zaken. Daardoor was het ook niet zo evident bij wie ik moest wezen voor de betaling, hoe het zit met eten en drinken, hoe het geregeld word met frequenties, wanneer er gevolgen word met helis en wanneer met vliegtuigjes.

Dat soort dingen als achter piloten langs lopen zouden daar dan ook in komen te staan. Het klinkt inderdaad allemaal simpel, maar dit soort regeltjes hebben sommige (de meeste) mensen nu eenmaal nodig.

5. maxxie

maxxie

Lid geworden:
    3 mrt 2007
    Een soort van regelement zou inderdaad niet gek zijn. Gister ook weer iemand gewezen op het frequentiebord waardoor na het uitschakelen van zijn zender mijn hele een stuk beter vloog.
    Een stukje uitleg voor die mensen die er voor de eerste keer komen zou inderdaad wel een goed idee zijn.

Max

6. hannesie

hannesie

Lid geworden:
    18 okt 2005
    Wat Haboo te klagen heeft daar heeft ie gelijk in(was zelf daar ook debet aan.Sorry voor dit voorval en voortaan ook gelijk ageren en niet gaan lachen)).Wat het regelement betreft wordt je duidelijk uitgelegt als je je aanmeld en dus niet zomaar gaat vliegen.Daar kan iedereen een steentje mee in bijdragen om dat tegen de nieuwkomers te vertellen en erop te wijzen dat ze zich bij mij moeten aanmelden.Ook vindt ik het normaal dat een nieuwkomer zichzelf eerst gaat informeren wat voor regels er gehanteerd worden voordat ie wil gaan vliegen.Hij of zij kan aan medevliegers vragen bij wie die dit moet doen!Wat de vliegtijden betreft staat dit op papier bij de deur naar de hal.Dit is de laatste keer dat ik dit hier schrijf omdat dit al vaak in dit draadje geschreven is.Lees alles van het begin maar eens en het wordt je duidelijk!

7. hannesie

hannesie

Lid geworden:
    18 okt 2005
    ben nog wat vergeten te melden.Wie zich niet aan bepaalde regeltjes houdt wordt hoogst waaarschijnlijk afgezonken inclusief heli of vliegtuig)

8. HaBoo

HaBoo Guest

Wat je misschien een beetje vergeet vriendelijke vriend Hannesie is dat niet iedere vlieger dit forum leest ;) :D Er komen ook mensen via via... Zo sprak ik afgelopen woensdag iemand die helemaal niet van het bestaan van het MBF op de hoogte was :D ( Jawel.. ze bestaan echt!)

Een flink papiertje met bv "Eerst aanmelden dan pas vliegen" zal voor veel nieuwe bezoekers de boel wat verduidelijken en voorkomen dat iemand naar binnen rent.. En zonder te kijken op het knijperbord zijn spul aanzet.. Wat dus weer een hoop gedoe tot gevolg heeft.. :p

Het is maar een suggestie he? ;)

9. hannesie

hannesie

Lid geworden:
    18 okt 2005
    ben ik helemaal met je eens maar ik denk dat de mensen die aan deze hobby beginnen of al geruime tijd mee bezig zijn dat ze het verantwoordigingsgevoel bij zich op moeten laten borrelen waar ze mee bezig zijn en niet alleen op de wereld zijn.Ik kan me niet voorstellen dat men zo blind of dom is of anders gezegt egoistisch is!Ik denk dat het ook een mentaliteitskwestie is.Het spreekwoord luidt dan ook:Brutalen hebben de halve wereld.

10. SilentScope

SilentScope

Lid geworden:
    22 apr 2007
    als ik een keertje kom en de regels vraag wil ik ze well typen op de pc ofzo en kan ik(of iemand anders) dat uitprinten en ophangen in de zaal:p

11. leo-rcc

leo-rcc

Lid geworden:
    23 mei 2007
    Praktisch probleempje:

Toen ik de eerste keer daar was met mijn nieuwe Lama V4, zat daar a fabriek een kristallenpaar bij dat niet op het knijperbord stond. Als er iemand ander komt die ook een V4 heeft met dezelfde kristallenset is er een kans dat we dat niet van elkaar weten.

Nou is het wel heel simpel om te stellen dat die kristallen dan niet legaal zijn maar daar is degene met een nieuwe heli die net begint niet veel verder mee uiteraard. Wellicht dat als we "off-the-wall" frequenties tegenkomen we daar ook iets voor bij de knijperkaart kunnen zetten?

Het is maar een suggestie.

(btw ook om dit soort dingen te voorkomen overweeg ik om voortaan met de Blade CX2 te komen)

12. narfer007

narfer007

Lid geworden:
    31 jan 2005
    Wat een discussies hier zeg :lol:

Wat ik echter niet snap is: dat er afgelopen woensdag mensen waren die zich zelf maar gingen inschrijven,
    en de zaal in liepen. en ik stond daar maar met me fatsoen en een 5je in me hand netjes te wachten op Hans.
    Vond het erg brutaal eigenlijk.

Maar verder was het weer lekker gezellig.
    Ben wel benieuwd naar het filmpje van Maarten zijn DD Heli.

Heb nog ff snel een foto van Kees zijn Hetelucht ballon gemaakt.

13. Niek

Niek PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Hee, weer wat gemist !.
    Is er ook een filmpje van?

Zelfinschrijving zonder te betalen ??!?!?!

14. Maarten2

Maarten2

Lid geworden:
    16 apr 2005
    naar DD filmpje

15. SilentScope

SilentScope

Lid geworden:
    22 apr 2007
    deze week weer?

16. Maarten2

Maarten2

Lid geworden:
    16 apr 2005
    Bedoel je dat je deze week in Delft terecht kan? (Ja dus)

17. leo-rcc

leo-rcc

Lid geworden:
    23 mei 2007
    Ik ben ff de tel kwijt geraakt maar ik denk dat er vandaag weer gevlogen word?

Is er zoiets als een zomerstop ivm vakanties of zo?

18. Maarten2

Maarten2

Lid geworden:
    16 apr 2005
    Nee, Hans doet niet aan vakanties geloof ik. Vanavond kan je er weer terecht. Zal wel erg rustig worden, heb je lekker de ruimte. Kan zelf niet helaas.

19. leo-rcc

leo-rcc

Lid geworden:
    23 mei 2007
    Dank je wel voor de info. Ik ga uit voorzorg meteen mijn lipo laden. ;)

20. bier-Ton-

bier-Ton-

Lid geworden:
    11 feb 2007
    Ik ben de tel kwijt, wanneer is er weer een avond in Delft??

Deel Deze Pagina