Quadrixette Nano met CopterControl board bouwen.

Mijn handen jeuken ook wel erg om zo een kleine copter te bouwen voor FPV..
Maar dan komt weer de volgende vraag.. welke FPV gaan we erop knutselen :P

Mijn twijfel is een beetje, of een kleine FPV of zelf een hexacopter ontwerpen, en deze uitrusten met FPV :P

@EJS

Hey, ik wil dezelfde motortjes als jouw gebruiken maar heb een vraagje over de motor mount boutjes/schroefjes.

Zijn die lang genoeg om de motor op 1,1mm epoxy plaat vast te zetten? Of heb ik langere boutjes nodig?

Groeten,

Ja want daar heb ik ze ook mee vast gezet op de motor mount's die er bij zaten.

Mijn twijfel is een beetje, of een kleine FPV of zelf een hexacopter ontwerpen, en deze uitrusten met FPV :P

IK liep met dezelfde gedachte voorheen, en koos dus voor de Quadrixette Nano, maar nu ik met de bouw bezig ben, ben ik toch van gedachte veranderd (te klein). En ben nu dus ook al de voorbereidingen aan het treffen om straks een hexacopter te maken voor FPV ;)

Ja want daar heb ik ze ook mee vast gezet op de motor mount's die er bij zaten.

IK liep met dezelfde gedachte voorheen, en koos dus voor de Quadrixette Nano, maar nu ik met de bouw bezig ben, ben ik toch van gedachte veranderd (te klein). En ben nu dus ook al de voorbereidingen aan het treffen om straks een hexacopter te maken voor FPV ;)

nice, dan ga ik me ook op de hexa storten :)
Eerst de ontwerp software onder de knie krijgen ;)

Eerst de ontwerp software onder de knie krijgen ;)

Ow dat is wel helemaal te gek als je hem helemaal zelf ontwerpt, zover ben ik niet gegaan. Ik heb nu iemand in Zwitserland aan het werk gezet om twee centerplaten te maken waar ik 6 Gaui 500X armen (welke ik al klaar heb liggen) op kan maken :)

Mocht je de Quadrixette Nano willen verkopen laat dan maar eens weten ;) weet wel iemand die erge interesse heeft

Ow dat is wel helemaal te gek als je hem helemaal zelf ontwerpt, zover ben ik niet gegaan. Ik heb nu iemand in Zwitserland aan het werk gezet om twee centerplaten te maken waar ik 6 Gaui 500X armen (welke ik al klaar heb liggen) op kan maken :)

Het is ook meer trial and error :P
Eens kijken wat we er van kunnen bakken :)

Denk dat zelfbouw namelijk een stuk goedkoper is.

Sorry dat ik het nog even vraag, maar is die motor mount dan 1mm?

Ik heb het wel op afbeeldingen gezien maar dacht dat het 0.5mm was ofzo...

Alvast bedankt,

Mocht je de Quadrixette Nano willen verkopen laat dan maar eens weten ;) weet wel iemand die erge interesse heeft

Nee die ik nu aan het bouwen ben hou ik voorlopig om zelf lekker mee binnen te vliegen ;)

Sorry dat ik het nog even vraag, maar is die motor mount dan 1mm?

Ja die zijn 1mm

EDITE: Project gestopt en alles verkocht omdat ik een Dji wookong M ARF heb gekocht :)

Laatst bewerkt:
Back