Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@EJS
Hey, ik wil dezelfde motortjes als jouw gebruiken maar heb een vraagje over de motor mount boutjes/schroefjes.
Zijn die lang genoeg om de motor op 1,1mm epoxy plaat vast te zetten? Of heb ik langere boutjes nodig?
Groeten,
Mijn twijfel is een beetje, of een kleine FPV of zelf een hexacopter ontwerpen, en deze uitrusten met FPV![]()
Ja want daar heb ik ze ook mee vast gezet op de motor mount's die er bij zaten.
IK liep met dezelfde gedachte voorheen, en koos dus voor de Quadrixette Nano, maar nu ik met de bouw bezig ben, ben ik toch van gedachte veranderd (te klein). En ben nu dus ook al de voorbereidingen aan het treffen om straks een hexacopter te maken voor FPV![]()
Eerst de ontwerp software onder de knie krijgen![]()
IK liep met dezelfde gedachte voorheen, en koos dus voor de Quadrixette Nano, maar nu ik met de bouw bezig ben, ben ik toch van gedachte veranderd (te klein). En ben nu dus ook al de voorbereidingen aan het treffen om straks een hexacopter te maken voor FPV![]()
Ow dat is wel helemaal te gek als je hem helemaal zelf ontwerpt, zover ben ik niet gegaan. Ik heb nu iemand in Zwitserland aan het werk gezet om twee centerplaten te maken waar ik 6 Gaui 500X armen (welke ik al klaar heb liggen) op kan maken![]()
Mocht je de Quadrixette Nano willen verkopen laat dan maar eens wetenweet wel iemand die erge interesse heeft
Sorry dat ik het nog even vraag, maar is die motor mount dan 1mm?