Hahaha...je hebt gelijk....en ik ook....(n beetje) Hangt er vanaf of je bent ingelogd op je HK account waarschijnlijk... ...en dan staat het linksboven...
Geweldig! Nou ik heb het spul besteld met nog wat extra shit..wel weer 250 euro..maar dan heb je ook wat
Nou?? Lolke??? Heb je al een zender??? Of is dit een 'oeps' momentje??? Je kunt je order nog veranderen bij HK als je dat wilt. Of je stuurt gewoon een mail er achteraan met wat je vergeten bent. Had ik gister nog...verkeerde ESC's besteld. FF een mail er achteraan en fwallah, aangepast....
nouja, ik weet nog niet...ik kan der 1tje gratis krijgen..maar ik wil graag de dx 6i hebben..en die heeft HK niet maar die ik gratis kan krijgen is niet op 2.4Ghz en maar 4 kanaals..wil der 6 of is die dx 6i wel bij HK te krijgen?
DX6i ga je (denk ik) meer aan hebben als aan een HK zender! Maar een Gratis 4 kanaals zender is ook leuk! Welk merk en type gaat het dan over?
hier komt de super domme opmerking! huhu? wat bedoel je met merk en type?! een dx6i is een dx6i toch?! en wat bedoel je met gratis?
Had het over deze zender Niet 2.4 ghz en maar 4 kanalen dan hoeft het nog geen slechte zender te zijn Vandaag dat ik vroeg naar merk en type van deze zender!
Ik hoop dat je jezelf nu niet rijk gerekend hebt... houd rekening met douane kosten en invoer kosten bovenop je pakketjes ... ( als je dat wel gedaan hebt kan je ook een meevaller hebben, en kan je nog weer meer bestellen... zo gaat dat met deze hobby ) Maar eerst het ergste... wachten op post... succes ! ( ook met de bouw natuurlijk )
Dat klopt, van een goede vriend van mij..die zie ik Zaterdag, ik zal dan ff testen etz..en post ik ook even wat info Ja hier had ik al op gerekend, ongeveer 80 euro moet genoeg zijn.
Even wat over zenders waar je naar had gevraagd: Speltrum: DX-Serie (DX4e-DX5e-DX6i-DX7s-DX8-DX10t-DX18) Goede kwaliteit, maar de service van Horizon maakt ook echt verschil! Er is een DX6i te koop op het te koop forum. Nadeel van Spektrum: Originele ontvangers zijn redelijk prijzig hobbyking verkoopt de Orange ontvangers die er ook mee werken Over andere merken kan ik niks zeggen. Oja, en kan je al vliegen ?
persoonlijk vind ik graupner hott echt geweldig, mooie duidelijke zenders en een telemetry die de concurrentie ver overtreft
Nee, vliegen kan ik niet..maar ja..alles valt te leren Zit een vliegvereniging hier in de buurt, die waren vorige week Zondag nog aant vliegen..even langs geweest...dus dat komt wel goed denk ik Iedereen daar vloog ook met een DX6i, hij is vrij populair..ook op dit forum...vondt het alleen veel geld..140 euro ofzo. Maar ik had idd bij HK een ontvanger besteld...deze was maar 6 dollar. dat is sowieso geen geld...wat kost een originele? Mmm, zal ik die eens opzoeken..nog een bepaald model ofzo?