Heej, goedenavond! ik heb het wat druk, dus was er niet weer aan toegekomen, maar vanavondnd weer ff een gaatje over! Het lukt nog niet helemaal, ik heb een filmpie gemaakt! Check, ben benieuwd naar jullie bevindingen First flight quadrocopter - YouTube
Ow, hehe (a) ik zal de mooie handleiding nog es doorlezen vande kk2.0 Ben soms wat te impulsief, maar goed...tijd zal het leren..bedankt Ik laat het je weten
Hallo, Ik ben al avonden aan het prutzen, en het lukt niet. Krijg het apparaat niet stabiel, kan iemand mij verder helpen? ps, het is nog neit beter geworden als het youtube filmpje hierboven.
De zender die ik gebruik is, AP401-40 Acoms Techniplus 4 FM40 ik heb nog geen 2,4 Ghz, wilde eerst eens proberen qua settings weinig bijzonders hij staat in x mode ps, kan je mij vertellen waar ik het beste mee kan beginnen?
Je moet elk punt van het boardje aanklikken en kijken /opschrijven wat er staat . Het is geen plug&play , je zal het boardje moeten instellen. En kijken of alle bewegingen van je zender ook goed op het boardje worden aangegeven . Mvg Johan
Heej Johan, Het volgende staat vermeld, Mode settings: Self-level: Stick Arming: Stick Link roal pitch: No Auto disarm: Yes CPPM Enabled: no stick scaling: roll: 30 pitch: 30 yaw: 50 throttle: 90 misc. settings:" minimun throttle: 10 high dampening: 0 high d.limit: 30 arm 1/10 volts: 0 servo filter: 0 self level settings: p gain: 40 p limit: 20 acc trim roll: 0 acc trim pitch: 0 sensor test: gyro x: 562 ok gyro y: 550 ok gyro z: 560 ok acc x: 622 ok acc y: 615 ok acc z: 768 ok sensor calibration: ok cppm settings: roll: 1 pitch: 2 yaw: 3 throttle: 4 aux: 5 motor layout: quaddro x Ik hoop dat ik niet lastig ben, maar ik kom er niet uit alvast bedankt voor het lezen, en beantwoorden
ja, beide gedaan en is correct alles reageert, en hij is waterpas: gyro x: 562 ok gyro y: 550 ok gyro z: 560 ok acc x: 622 ok acc y: 615 ok acc z: 768 ok
Ik ben al iets verder, ik moet de ECS calibreren, dit doe je door de throttle omhoog te zetten, de accu aansluiten..na 5 sec hoor je andere beebs...etz, alleen ik kom niet in deze mode, iemand enig idee? Ik ben er inmiddels achter gekomen dat je de linker en rechter knop ingedrukt moet houden, en dan kan je ze calibreren, nu kijken hoe dat verder moet tips zijn welkom!
Hè lolke, hierbij mijn settings van mijn kk2. Modelbouwforum.nl - Fotoalbum van Avpk: KK2 instellingen
Je moet beginnen met de ESC te calibreren via de ontvanger en zender op je gaskanaal. Dat doe je bij alle vier. Ik calibreer ze niet meer via de KK2 , heb je wel de 1.5 er op staan . ? Mvg Johan
@plotterwelt Ik weet niet hoe het met de kk bordjes zit, maar het is altijd beter om je esc's vanuit de controller te calibreren, omdat de output van je throttle kanaal range anders kan zijn vanuit de FC dan rechtstreeks uit je zender/receiver.
Hallo, Ik weet hoe ik in het menu moet komen, maar kan iemand mij vertellen wat ik daar moet doen? Dit staat niet vermeld in biede handleidingen. Google help ook niet echt