Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toppie, en nu maar hopen..
In ieder geval goed initiatief Lennie, complimenten!!
Zonde Lennie, maar ik begrijp het volkomen, supertof dat je er zoveel tijd in steekt. Als het frezen niet meer lukt ga ik hem deze zomer met de figuurzaag/dremel proberen uit te snijden denk ik.
Ik wil ook wel een frame, zet me er maar bij als dat nog kan.
Hi Lennie,
Mijn naam staat correct op de lijst. Ik heb nog wel een vraag zonder antwoord
Zou je mij een pbtje kunnen sturen op het moment dat je actie voor mij gaat ondernemen? Want als ik nu op de reservelijst sta (geen probleem), dan zou ik in de tussentijd nog iemand kunnen vinden met een frees![]()
Hi Lennie,
Even checken of ik alles goed heb begrepen.
Een bottom en mid deck op 2mm
Een top deck op 1,5mm
De motor mounts (mits ruimte beschikbaar op de plaat)
En dit alles voor 35 a 40 euro?
In dat geval mag je mij op de reservelijst zetten. Het is me niet helemaal duidelijk of er al 8 mensen zijn, maar als er van de 8 een afvaller is of er zijn genoeg mensen voor een set van 12, dan hou ik me zeker aanbevolen.
Edit: Ik zat even te zoeken naar carbon armen. Bij flyduino zijn ze 25 cm of 34 cm, de tweede is dus net iets te kort.
Bij carbonwinkel kwam ik het volgende tegen: Carbon Buis Gewikkeld (vinylester) D 4 ~ 20 mm - Carbonwinkel.nl
Buitendiameter 16mm, binnendiameter 14mm, lengte 1000mm. €19,24. Uit deze buis kan je vier armen halen en ben je goedkoper uit dan bij flyduino. De vraag is even of dit het juiste type buis is. Wie kan er iets over zeggen?
*kijkt maar QuadroMax*