Na een tijdje geen tijd te hebben gehad voor de hobby ben ik nu weer begonnen met het opbouwen van een 250 quad met CC3D flightcontroller en BetaFlight firmware.
Alles ging goed tot het moment dat ik de motoren wilde testen.
Eerst de ESC's gecalibreerd, lijkt allemaal goed te gaan.
Vervolgen in Betaflight op de motoren tab getest of de motoren werken met de schuiftab's (uiteraard geen proppelers erop)
Lijkt ook goed, alle motoren beginnen bij ongeveer 1040 te draaien (variërend van 1032 to 1043).
Op de receiver tab zie ik dat als ik gas geef op de transmitter dat mijn kanaal van throttle op komt. ook goed lijkt mij.
Maar als ik dan gas geef komt 1 van de motoren niet bij.
Als ik dan weer kijk op de motoren tab zie ik dat de balken bij het gas geven op de transmitter allemaal heel onregelmatig opkomen, en 1 motor zelfs helemaal niet.
Dit lijkt mij niet goed, of zie ik dat verkeerd?
Ik hoop dat iemand weet wat dit inhoud.
Alles ging goed tot het moment dat ik de motoren wilde testen.
Eerst de ESC's gecalibreerd, lijkt allemaal goed te gaan.
Vervolgen in Betaflight op de motoren tab getest of de motoren werken met de schuiftab's (uiteraard geen proppelers erop)
Lijkt ook goed, alle motoren beginnen bij ongeveer 1040 te draaien (variërend van 1032 to 1043).
Op de receiver tab zie ik dat als ik gas geef op de transmitter dat mijn kanaal van throttle op komt. ook goed lijkt mij.
Maar als ik dan gas geef komt 1 van de motoren niet bij.
Als ik dan weer kijk op de motoren tab zie ik dat de balken bij het gas geven op de transmitter allemaal heel onregelmatig opkomen, en 1 motor zelfs helemaal niet.
Dit lijkt mij niet goed, of zie ik dat verkeerd?
Ik hoop dat iemand weet wat dit inhoud.