Radio.Control.Club.Leiden. Meetings kom en rij mee

zo net terug, ffe gereden nadat ik er een paar weken/maanden niet was geweest. De baan was flink stoffig, helaas wel paar keer mijn assen vol gereden met het draad/doek wat hier en daar op de baan ligt.

Heel ffe mijn Team Associated B4.1 en mijn Losi XXX uitgelaten, maar de meeste lol had ik nog met mijn cheap ass Tamiya Rising Fighter met 17 x2 brushed motor erin ;-).

Hier wat foto's van mijn Tamiya in actie ;-).

2011-05-15%2017.03.44.jpg

2011-05-15%2017.01.44.jpg

2011-05-15%2017.00.01.jpg

2011-05-15%2016.58.34.jpg

wat een lol met een Tamiyaatje van een paar tientjes ;-)

kort filmpje

hier een heel kort filmpje, valt immers niet mee, filmen en rijden tegelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
precies wat gertjan zegt in de begin post heb ik alles verteld een beetje en als je vragen hebt gewoon posten;)

eventjes snel een antwoord, ja het is eigenlijk zoals jij het noemd een wilde baan we hebben er in het begin heel wat zweet in gewerkt om het te laten ontstaan maar hellaas is dat door de droogte allemaal opgedroogd.

gaat er nog iemand rijden vanavond?

enne offtopic, wow alles te koop gezet Robert mooi spul, het is dat ik net een nieuwe scooter hebt gekocht.. anders was ikw el bij je komen shoppen

Ik ga vanavond niet rijden, maar ik denk ergens volgende week/deze week vanaf donderdagavond wel:) Wat is vroeg vakantie toch heerlijk:D

Ja, de tijd ervoor ontbreekt daarom heb ik ook de no-nitro laten schieten, de zin erin ontbreekt er ook aan dit was al voor de start van de no-nitro, Het geheel word lastig om te blijven bekostigen met de rijbewijzen van de auto en motor in de aankomst en dan moet er natuurlijk ook een motor komen. Nu heb ik ook hier al een slurpend mormel staan. Ik ben ook met alles afhankelijk als ik wil trainen in Purmerend ben ik afhankelijk van m'n vader deze heeft het ook erg druk met werk altijd en dan ga ik dus met de trein als hij niet kan maar heen en terug kost toch ook weer over de €20,- en dat is op langere termijn niet te bekostigen want een studenten ov zit er niet in voor mij...

Hier is overigens lang en goed over nagedacht en overweegt.
Maar ik kom heus kijken ik ben overigens verplicht om nog naar Purmerend te gaan want mijn jas hangt er nog....

Laatst bewerkt:
Je kan hier altijd een auto lenen hea, voor als je een keer mee wilt rijden;)

Oja, ik ga btw een nitro auto kopen :p Een Hong nor scrt10 nitro rtr:) ( word ook verkocht onder de naam ofna, enzo)

lol, ja ik kom wel ff... auto is klaar dus komt goed!
Komen er nog meer mensen? zou wel gezellig zijn, anders zit ik daar in m'n eentje met koen opgescheept:p haha

Laatst bewerkt:
Ik zat te denken, misschien is het leuk om naar purmerend te gaan morgen. Moet nog ff kijken met vervoer enzo, maar nog meer mensen geinterreseerd?

Back