RC grondverzet in de kas

Zaterdag 2 maart hadden we gast rijders in de kas van modelbouw vereniging Wassennaar
Die waren met een man of 18 gekomen en ze hadden ook nog een leuke heftruck wedstrijd wat ze 5 keer per jaar doen op verschillende locaties.
Ik denk dat ze het allemaal lekker naar hun zin hadden dank zij het mooie weer was de temperatuur in de kas ook perfect

IMG_3907.JPG

IMG_3908.JPG

IMG_3909.JPG

IMG_3911.JPG

IMG_3913.JPG

IMG_3915.JPG

IMG_3919.JPG

IMG_3923.JPG

Leuk en inspirerend om alles te volgen,
ik heb zelf laatst een kraan gekocht mede door het (stil) kijken en volgen van jullie, is het mogelijk om bij een volgende rijdag aanwezig te zijn?

Leuk en inspirerend om alles te volgen,
ik heb zelf laatst een kraan gekocht mede door het (stil) kijken en volgen van jullie, is het mogelijk om bij een volgende rijdag aanwezig te zijn?
Hallo Sieb,
Afgelopen weekend stonden wij met de vereniging bij het smalspoormuseum met onze vrachtwagenbaan, grondverzet en het bassin.
Komende zondag op trekkertrek Wilsveen met enkel grondverzet.
Kijk even op onze website www.mbvw.nl
Als je een mailtje naar onze secretaris stuurt kun je wellicht als gastrijder meedoen.

Hallo Sieb,
Afgelopen weekend stonden wij met de vereniging bij het smalspoormuseum met onze vrachtwagenbaan, grondverzet en het bassin.
Komende zondag op trekkertrek Wilsveen met enkel grondverzet.
Kijk even op onze website www.mbvw.nl
Als je een mailtje naar onze secretaris stuurt kun je wellicht als gastrijder meedoen.

dank voor je reactie, helaas kan ik dit weekend niet maar misschien een andere keer,

Zo afgelopen zondag weer een mooie rijdag gehad, het weer viel ook mee.
Nu op naar de 24uur rijden in de kas, we gaan van zaterdag 12.00 uur tot zondag 12.00 uur rijden.

IMG_4954.JPG

IMG_4958.JPG

IMG_4962.JPG

IMG_4963.JPG

IMG_4967.JPG

IMG_4971.JPG

IMG_4977.JPG

IMG_4981.JPG

IMG_4996.JPG

IMG_4997.JPG

Back