RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
De weken vliegen voorbij, maar vandaag de baan gesneden, en ga van het weekend de middenstrepen erop plakken. Volgende week zijn de groenstroken aan de beurt, en de planning staat nu op eind juni of begin juli bij Poortwerk te Berkel en Rodenrijs. Wordt vervolgt.....

Ben ook erg benieuwd naar de baan... wel fijn een "mobiele baan" in de buurt... Meeste clubs zijn toch wel een stukje rijden...

Hallo RC INDOOR TRUCKERS,

Het aanbrengen van de rijbaan scheiding strepen is gereed. Ik heb 60 meter klaar voor gebruik. De strepen zijn gemaakt van speciaal tape dat ook wordt gebruikt bij het toneel, plak vast, water bestendig, makkelijk aan te brengen, en te verwijderen.

De Rij ruimte is geboekt voor ZATERDAG 6 JULI 2013 te Berkel en Rodenrijs. Iedereen die zich via dit item (Sluiting eind juni) heeft aangemeld krijgt van mij een persoonlijk berichtje met de openingstijd en adresgegevens. Het is een besloten bijeenkomst voor RC Truckers.

Voor enkele foto's zie mijn parcour foto album.:bye:

Lijkt mij ook gezellig mag ik nog wel een beetje door bouwen. En hopen dat
Ik die zaterdag vrij ben anders ben ik iets later die dag.

Ik heb je fotos even bekeken ziet er veel belovend uit. Zijn er nog meer mensen
de de rest van de vrije ruimte inmiddels volgebouwt hebben?

Laatst bewerkt:
Hallo RC Indoor Truckers,

Vandaag heb ik iedereen die zich heeft opgegeven via deze discussie een persoonlijk berichtje gestuurd met de adresgegevens en wat mededelingen omtrent de 1e rij dag te Berkel en Rodenrijs. BELANGRIJK: Graag even je NAW-gegevens en frequentie doorgeven zoals gevraagd, alvast dank daarvoor.

Als er nog rijders zijn met een eigen project, kijk even in het parcoursplan of het past, en neem het dan mee. Let op: vol is vol, maar dat spreekt voor zich..toch.

Zie je de 6e, en spreek je later...:rolleyes:
full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Bas,

Wat een leuke oprolbare rubber baan heb je gemaakt zeg !
Waar wordt dit rubbermateriaal normaal voor gebruikt ??

Ik heb even jou foto albums bekeken.
Waarom maak je geen bouwverslagen van jou mooie modellen.
Deze modellen mogen best door iedereen gezien worden, ze zijn heel mooi gebouwd.

Ook de dieplader en de semi-dieplader zijn heel mooi gebouwd.

Hallo Bas,

Wat een leuke oprolbare rubber baan heb je gemaakt zeg !
Waar wordt dit rubbermateriaal normaal voor gebruikt ??

Ik heb even jou foto albums bekeken.
Waarom maak je geen bouwverslagen van jou mooie modellen.
Deze modellen mogen best door iedereen gezien worden, ze zijn heel mooi gebouwd.

Ook de dieplader en de semi-dieplader zijn heel mooi gebouwd.

Hallo Piet,

De baan is gemaakt van evenementenfolie, dat is 3mm dik geprofileerd rubber. Wordt veel gebruikt als afdek in sporthallen.

hierbij nog een aanmelding als dat nog kan , ik rijd 2.4

Ik heb een paar rijdbare trucks dus ik weet niet hoeveel er toegestaan zijn ;)

Grt Ivar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back