RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
klinkt goed bas zijn er nog eisen aan de gebouwen? afmetingen enz bijvoorbeeld
en gaan de gebouwen daar de opslag in of is daar geen ruimte voor?

Gebouwen in opslag mogelijk

klinkt goed bas zijn er nog eisen aan de gebouwen? afmetingen enz bijvoorbeeld
en gaan de gebouwen daar de opslag in of is daar geen ruimte voor?

Hoi Jeroen,

Ja, er is zeker een mogelijkheid om de gebouwen op de locatie op te slaan. Waar je wel rekening mee moet houden is dat het gebouw uit elkaar gehaald kan worden en dus plat in de opslag kan. We hebben nu al 1 kist vol (maat euro pallet en 1 mtr hoog) er staat een 2e kist in de planning.

Hou qua afmeting de hoogte van de trucks aan plus 10 cm. en hou de langste zijde binnen de 75 cm. Denk maar aan mijn logistiek centrum qua maatvoering is schaal 1:14 de meest logische.

Succes met de bouw, enne laat ons tussendoor even weten wat je aan 't maken bent, eventueel met een foto.

Nieuwe naam van mijn discussie

Hallo RC Indoor TRUCKERS,

Na een goede opmerking van onze Cor, heb ik onze discussienaam laten aanpassen in RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

he bas

ik ga eens wat instpiratie op doen om wat te maken . hoe groot zijn de vlakken tussen de rijbanen in de parkeerplaats nu. met ook op wat platen als terein eromheen

Gebouw oppervlaktes

he bas

ik ga eens wat instpiratie op doen om wat te maken . hoe groot zijn de vlakken tussen de rijbanen in de parkeerplaats nu. met ook op wat platen als terein eromheen

Hoi Jeroen,

Er zijn diverse oppervlaktes te creëren d.m.v het verschuiven van het kruispunt en tussenliggende rijbanen. Hou voor het gemak 1,5 x 1 mtr aan. De nieuwe platen van frans zijn 104 x 70. kijk eventueel eens op wat foto's die gemaakt zijn dan krijg je een goede indruk van de gebouwen ruimtes.

Crawlerbaan

Als het maar geen mestopslag wordt :( :rolleyes:

Hoi Cor,

Nou mest is wat te veel van het goede toch......, maar zoals je weet ben ik druk met mijn landrover Defender 90 op schaal 1:10, en wil daarvoor in de toekomst ook een indoor baan maken in een van de andere ruimtes bij Poortwerk. Ik denk daarbij aan enkele pallets met daarop van purschuim een traject. Dus even geduld, staat in de planning

Leuke toekomstplannen Bas. Heb ook twee 4x4 Off-Roaders.
Axial AX10 en Traxxas Telluride.

Denk dat er wel meer truckers zijn die 4x4 Trail voertuigen
hebben. En anders worden ze wel enthousiast bij het in actie
zien van die 4x4's :D

Landrover DEFENDER & Campertrailer schaal 1:10

Hallo RC Indoor Truckers,

Zo even weer wat tijd voor de modelbouw. Ik ben benieuwd naar jullie activiteiten qua bouwwerken voor de komende rijdag in mei. Laat het even weten.:rolleyes:

Mijn Landrover DEFENDER is gereed, en ben nu begonnen aan een camper-trailer met tent opbouw.

full

Camper-trailer schaal 1:10 in aanbouw.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo RC Indoor Truckers,

Zo even weer wat tijd voor de modelbouw. Ik ben benieuwd naar jullie activiteiten qua bouwwerken voor de komende rijdag in mei. Laat het even weten.:rolleyes:

Mijn Landrover DEFENDER is gereed, en ben nu begonnen aan een camper-trailer met tent opbouw.

full

Camper-trailer schaal 1:10 in aanbouw.

full

Gaaf weet u al waneer het word in mei

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog even en er is een club gebouw nodig ;) , zal het forum in de gaten houden voor een rijdag in mei .

Kwa maatvoering van de gebouwen , ik heb er 1 die is ongeveer de maat van het logistiek centrum van Bas , het is geen groot gebouw zoals de euromaster maar een kleinere , zal de maten opmeten en hier vermelden dan is het mischien bruikbaar als maatvoering ?

de maten die ik had gebruikt bij een klein loodsje

lengte 70 cm
breedte 70 cm
hoogte 40 cm

er passen dan twee trucks in met een normale lengte , ook de orginele flatbed trailer past er in kwa lengte .

En voor het idee van gebouwen , wat zou men er bij willen ?

Wat zou er aan gebouwen eventueel leuk als aankleding op /langs de baan staan ?

Groet Ivar

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back