RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed lezen Ben. Bas schreef: Ik kom begin oktober weer even terug op het prikken van een nieuwe rijdag datum. :)

Laatst bewerkt:
Er is nog geen nieuwe datum jongens.
Ik heb het op dit moment even erg druk met diverse dingen, zoals werk ,hoogvliegers , de bedrijfsautoRai.
En hoop na de modelbouwbeurs in Gorinchem even tijd te hebben voor de baandelen.
Maar er zijn ook andere rij dagen waar we rekening mee houden om dat Bas en ik ook bij andere clubs rijden
en niet als clubs onder elkaar in de weg willen zitten.
Dat er dit jaar nog gereden gaat worden is zeker, maar ik heb maar twee handjes om de baan te herstellen en eventueel
uit te breiden.
en aangezien ik alles wat ik doe goed wil doen gaat hier af en toe wat meer tijd in zitten.

ik hoop op jullie begrip

mvg Frans Wiggers

Hallo RCindoorTRUCKERS,

Tja vele rijders zijn in de maand september druk elders in het land, ik zelf ga ook nog rijden in Gorinchem bij MBVP, ben daar dit jaar lid geworden. Frans heeft het druk met z'n werk en daardoor lopen de geplande bocht en rotonde reparaties vertraging op. Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar voor de rijders die wel konden nog even geduld, we gaan zeker rijden in begin oktober kom daar later, na contact met Frans, nog op terug. In de maand november zal er niet gereden worden, maar mogelijk in december een jaar afsluiting rijdag lijk mij ook leuk, kortom nog 2 rijdagen voor 2015 in het verschiet.
Hallo RCindoorTRUCKERS,

we horen het wel weer Bas wanneer er een rijdag is we komen graag groetjes uit Tiel

Ik begin deze week met de beplating de drukte is wat minder nu.
Ik hoop dat ik deze spoedig klaar heb zo dat er in november een rijdag kunnen plannen.
Hou het forum in de gaten voor verdere info.

Ook is de bouwplaats iets groter en is er een nieuwe bedrijfs hal met stellingen en heftruck.

Dus al met al het was het wachten wel waard.

Tot in november mensen.

Mvg Frans wiggers

Hallo RCindoorTRUCKERS,

Het is zover, onze Frans heeft wat tijd gevonden om de bocht-, en rotonde stukken te repareren, en het is dus nu tijd voor een nieuwe rijdag en wel op ZATERDAG 21 NOVEMBER te Berkel en Rodenrijs. Zet je naam in onderstaand lijstje als je wilt komen rijden, dan kunnen wij daar rekening mee houden qua koffie, thee en fris inkoop.

1) Bas
2) Frans
3)
4)
5)
6)

Hallo RCindoorTRUCKERS,

Vanmorgen kreeg ik op Poortwerk te horen dat alle ruimtes t/m eind december zijn volgeboekt. Daarom zal helaas :weetnie: onze rijdag die op zaterdag 21 november staat geplant NIET DOORGAAN.:(:( Ik zal begin 2016 weer een datum prikken en jullie dat laten weten middels dit item.

Mocht ik jullie niet meer spreken, dan een fijne sinterklaas, kerst en alvast een voorspoedig maar vooral gezond 2016 gewenst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back