RC Oudega

In voorbereiding op 12 Juni (RC Oudega outdoor truckmeeting) zijn we (Klaas, Gerard, Hendik en ondergetekende) alvast begonnen met het maken van een baan. Ditmaal iets anders als vorig jaar, dus geen krijt en houtsnippers. Althans, niet om de wegen aan te geven....Misschien wel als lading ! Tevens zal het swingen bij de discotrailer.

Natuurlijk komen de vaste stukken ook weer terug, het tankstation, het logistieke centrum en diverse loodsen.

In dit topic gaan we alvast een kleine 'sneak preview' geven van RC Oudega indoor truckmeeting !

Viel spass!

Sjon
Namens het Rc Truckteam Fryslan.

Hier een paar foto's na een middagje gezellig knutselen en rijden.

01052010623.jpg

01052010624.jpg

01052010625.jpg

01052010626.jpg

01052010627.jpg

01052010628.jpg

01052010630.jpg

01052010631.jpg

01052010615.jpg

01052010616.jpg

01052010617.jpg

01052010618.jpg

01052010619.jpg

01052010621.jpg

Hall Sjon,

Wat een leuk uitgezet parcous zeg !!

Wordt dit een permanente rij-baan, of is dit alleen maar gedaan om de nieuwe buitenbaan voor te bereiden/te maken.

Het is wel een mooie grote ruimte om een permante baan neer te leggen !

Mooie foto's gemaakt hoor ! :thumbsup:

hallo
ik sluit me bij piet zn mening aan,
dit zou een mooie permanente baan kunnen zijn,
net zoals in apeldoorn,
wat je op een zolder niet allemaal kan doen naast
je kerstspullen of een wietplantage er verstoppen,
mvg markioo

hee

mooie baan mannen.
grote zolder.
waarvan hebben jullie het wegdek gemaakt?

groetjes erik:cool:

@piet:
Deze ruimte mogen we gebruiken om de baan te laten liggen. We komen hier ook vaak even samen om te spelen en ideeën uit te wisselen. De baan hebben we wel dusdanig gemaakt dat we hem ook elders kunnen inzetten. Onze voorkeur ging uit naar: compact, fexibel en realistisch. Volgens ons hebben we dat op deze manier aardig weten te bewerkstelligen. Nu andere evenementen zien te vinden waar we welkom zijn. hahaha

@Markioo:
De wietplantage staat niet op de foto's maar is er wel hoor.... hobby moet ergens uit bekostigd worden! hahahahaha, GEINTJE

@Erik:
Het wegdek is gewoon de zoldervloer. We hebben er voor gekozen om de zijkanten van het wegdek aan te geven dmv groen tapijt. Hierdoor ben je flexibel wat wegdekbreedte aangaat, bochtgroote etc etc. Dus als we een keer een houten ondergrond hebben is het wegdek van hout. hahahaha

Thanx voor de complimenten! Wij zijn ook behoorlijk trots op dat wat we tot nu toe hebben. Alleen nu nog meer... en beter.... en groter.... en vaker....

Ziet er echt super stoer uit.
Kan niet wachten tot dat ik mijn eigen Truckie heb:cool:

hallo sjon
daar zijn toch de rc graafmachines voor om tussen de plantjes te graven,
en de scania kipper om de oogst af te voeren;);):D:D:D
en de brandweerwagen voor het water geven:-D:-D
mvg markioo

@Erik:
Het wegdek is gewoon de zoldervloer. We hebben er voor gekozen om de zijkanten van het wegdek aan te geven dmv groen tapijt. Hierdoor ben je flexibel wat wegdekbreedte aangaat, bochtgroote etc etc. Dus als we een keer een houten ondergrond hebben is het wegdek van hout. hahahaha
hee

aha , een vriend van me bouwt ook een baan voor zn trekkertjes.
die had iets heel moois , het was heel fijn asfalt en hij deed het met wat lijm en een roller dr op , da leek net echt.
maar succes verder he.

groetjes erik:cool:

Back