Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is iets dat je eigenlijk moet ervaren om echt het verschil te merken, in zekere zin vliegt groter rustiger omdat er meer massa(-traagheid) in zit maar vaak ook meer vermogen waardoor een grotere heli in principe toch sneller is. Voor de rest is het vooral ook de afstelling natuurlijk.Ook was er nog een andere vlieger aanwezig met een Trex 500 en 600, wat een machtige apparaten zijn dat toch. Soms heb ik zoiets van, waarom spaar ik niet efkes door en koop ik iets van die grootte, het ziet er altijd uit alsof het veel beter en rustiger vliegt.
Het is een 500 met 430mm bladen, je kan een stretch kit kopen met 510 bladen waarmee het meer een 550 is.Welke grootte is die Compass die je had gekocht voor 450? 500 of 600?
Klopt, prima te vliegen met een dx6i maar plaats wel een full-range ontvanger.Daar hoeven dan alleen nog maar wat Lipos bij, denk ik dan? Ik heb al een DX6i en misschien moet er dan nog een RX bij?