RCRallycup for Rallycars and Trucks 2wd/4wd

rcrallycup 25-11-2012

Hoi Iedereen,

25-11-2012 is de 2de wedstrijd van het seizoen, we zijn dan te gast bij de ERCE te Eindhoven, de laatste wedstrijd was het weer een spannende strijd in de rally en de Unlimited klasse, voor de Fighter buggies was er niet genoeg belangstelling, mogelijk op Eindhoven is het anders...

De inschrijving is geopend en loopt via MyRCM, te vinden via deze link (hopelijk werkt de link, momenteel zit ik op een gastlocatie, laptop gecrashed, dus ik kan het niet goed controleren, ook kan ik even niet dit topic onderhouden tot nader tijdstip, mijn excuses daarvoor)

MyRCM[1]=com&pLa=nl

Tot ziens bij de ERCE..

Hoi iedereen,

Nog half weekje en dan is hetzover, RcRallycup strijkt dan neer in Eindhoven voor de 2de wedstrijd van het seizoen, inschrijven kan nog steeds via MyRCM tot vrijdag avond 22:00, als ik goed geinformeerd ben...(blijft altijd een verrassing met MyRCM tot hoelang de inschrijving is, of iemand wel of niet ingeschreven is, enz enz...ik hoop dat er ooit nog eens een update komt, dat je direct kan zien hoeveel, en of je inschrijving wel succesvol is geweest, ipv na enkele dagen...ergenis ten top...in deze "snelle tijd"... :( ...)

Foto's genomen bij de HFCC houden jullie nog even tegoed, heb net mijn laptop terug van de reperateur, en moet deze nog helemaal installeren, enz...voorbereiding/sleutelen gaat nu even voor....

De weersvoorspelling geeft aan dat er mogelijk een buitje kan vallen, de rijderstelling is nogsteeds in de open lucht, dus bescherming voor de electronica in de auto, en van de zender/besturing, is dus noodzakelijk voor een succesvolle racedag...

Zie jullie allemaal as zondag...:)

mooie races

Weer terug van een heerlijke racedag. Even een bedankje weer voor de goede organisatie van de RRC en gastvrijheid van de club van vandaag ERCE.:thumbsup:
Klasse dat ook jullie zulk goed weer hebben kunnen regelen. Die harde (tegen)wind heeft mij alleen net van de derde plaats weerhouden. Maar mn auto ging uitstekend. Tot 6 januari.:D

Sluit ik me bij aan!!
Leuke baan, had eerst mijn bedenkingen bij al die hoge curb stones , maar de auto's konden er bij stuur fouten toch makkelijk overheen!

En het liep allemaal lekker door dus mooi op tijd naar huis!

Tot in januari !!

Hoi iedereen,

Nog half weekje en dan is hetzover, RcRallycup strijkt dan neer in Eindhoven voor de 2de wedstrijd van het seizoen, inschrijven kan nog steeds via MyRCM tot vrijdag avond 22:00, als ik goed geinformeerd ben...(blijft altijd een verrassing met MyRCM tot hoelang de inschrijving is, of iemand wel of niet ingeschreven is, enz enz...ik hoop dat er ooit nog eens een update komt, dat je direct kan zien hoeveel, en of je inschrijving wel succesvol is geweest, ipv na enkele dagen...ergenis ten top...in deze "snelle tijd"... :( ...)

Foto's genomen bij de HFCC houden jullie nog even tegoed, heb net mijn laptop terug van de reperateur, en moet deze nog helemaal installeren, enz...voorbereiding/sleutelen gaat nu even voor....

De weersvoorspelling geeft aan dat er mogelijk een buitje kan vallen, de rijderstelling is nogsteeds in de open lucht, dus bescherming voor de electronica in de auto, en van de zender/besturing, is dus noodzakelijk voor een succesvolle racedag...

Zie jullie allemaal as zondag...:)

Per ...

Je inschrijving krijg je altijd direct een bevestiging van MyRCM.
Verder als de organisator aan heeft staan dat jij eerst op een wachtlijst komt dan zal de organisator het handmatig moeten doorzetten.

Je puntje niet zien hoeveel inschrijvingen mogelijk zijn ligt wederom aan de organisator aangezien je een eigen text kan vermelden op de Inschrijvings pagina waarbij je meldt XX plaatsen beschikbaar. Kijk je hier dan op de lijst van het event zie je snel genoeg hoeveel er bezet zijn.

Oftewel ... denk dat de persoon die met MyRcm aan het klooien is (Mari) beter zijn best moet doen :)

Bah,.. 't is veels te druk op het werk nu. :( Wil zien dat ik 6 Januari er iig wel bij ben. Baal ervan dat ik Eindhoven heb moeten laten schieten.. leek me juist de leukste baan. Mja, dan de wedstrijd in Maart maar mee pakken!

Heeft er iemand nog een nette foto van de juniors?

Heb een poging gedaan om met mijn telefoon foto's te maken, maar dat ziet er niet uit.

Als je wat hebt, stuur me even een PB dan stuur ik je een email adres waar e.e.a. heen mag!
alvast bedankt

grWinfried

Hoi Winfried,

Ik heb wel foto's van de winnaars, maar ik heb nogsteeds een probleem met mijn laptop, deze moet wederom terug, echt balen...(balen = net woord voor...F!@#$%^&...)...daarnaast heb ik nog effe iets anders aan mijn hoofd, van een iets wat andere orde...desondanks zal ik zo spoedig mogelijk proberen de foto's bij de RC Rallycup op FB te plaatsen, hou het daar even in de gaten...meer kan ik helaas niet aanleveren op het ogenblik...!!!

Sneeuw! :banana:
Zullen we nu eindelijk eens weer een echte sneeuwrace hebben op 6 januari? Zo eentje waar de sneeuwlaag op de baan ongeveer 10cm dik is, zonder die natte smeltende massa. Van die heerlijke ingedikte sneeuwlagen waarop de coureurs eens de andere stuurkunsten moeten laten zien? :p
En dat de toegangswegen naar de baan (ook vanuit het hoge noorden) zonder problemen en goed begaanbaar te berijden zijn? Dus gewoon lichte vorst een dag voor en tijdens de race.:celebrate:
Lijkt me heerlijk om dat (weer) eens mee te maken.

gaaf

Kijk das nou wat we allemaal willen, toch?
Overdekt! Rijderstelling ! Dirt ! Driften en racen, heerlijk.:p
Nou nog in het midden van het land of zo.

Back