P-40... ach... ikhaddut' kunnen weten

Hehehehe. Mauwi, heel mauwi!
Kenner? Nu nog effe kunner met al die P-projecten... Ik moet echt doorpakken... bij ons op't OLC heeft forum genooot Marcel-B
z'n Gold Edition P-project inmiddels klaar. Flying Tiger, en ziet er prachtigstrak uit. Genieten!
Uhhhh.... compressortje, perslucht op die gaatjes... en je hebt een sirene! Meer iets voor een Stuka...
Wellicht ga je nog fraai gemeen bijgeluid krijgen bij een duik.
Het geluid zoals het doorkomt via YouTube klinkt indrukwekkend. Je hebt nu ook echt machinerie aan boord. Deze gear klink veel mooier met zo een brede industrie snaar.
Laatst met een eigenaar van een FIAT 600 Abarth reacer gesproken (baan-racertje). Nou ja Abarth... Had er een Suzuki motorfietsmotor achterin gebouwd. Met Motorfiets drive belt. Om stijl van achterover te slaan. Zeer nifty ingebouwd. De snaaraandrijvingoplossing had ik niet verwacht. En geen probleem met al dat vermogen op de achterwielen. Bloedsnel op de baan in Assen.
Nee, ook hard staal en scherpe vijlen of met dremel krijg ik echt in het gareel.
Moed, beleid en trouw. Maar wel een setje scherpe vijltjes van goede kwaliteit.
En zweetdruppels.... die assen zijn niet uit widea of schrapstaal... dan zouden ze zo versplinteren.