@tamiyadave Wellicht een idee om het hele bericht ff te lezen voordat je een citaat post...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@tamiyadave Wellicht een idee om het hele bericht ff te lezen voordat je een citaat post...
De DJI Inspire 1, ... en ... worden geaccepteerd mits juist gebouwd en met de juiste procedures in het Operations Manual.
...Dit ga je moeilijk terug verdienen met al die concurrerende Phantom's in de lucht...
Ik ben blij dat ik uiteindelijk niet die opleiding heb gedaan.
Ik geloof niet in dit soort suggesties Ed. Zo werkt het voor ons niet. Natuurlijk is een onderdeel van de strategie zoveel als mogelijk aan draagvlak te genereren maar de zogeheten 'ellebogen' politiek is niet echt ons ding. Wij geloven (ook hier) in onze eigen kracht.Of je zit tot je ellebogen er in bij de instantie waar je van afhankelijk bent.
knip ...Het gaat er bij mij niet in om de onzinnige regels voor zoete koek te nemen en als een mak schaap achter de kudde aan te lopen. Ik geloof veel meer in zelf nadenken dan domweg regeltjes volgen... knip
knip...Ik wil best regels volgen maar dan moet er enige logica in zitten. En zeker ben ik actief in de strijd voor logische nuttige en werkbare regels... knip
Dat zijn nuttige tips. Je hebt gelijk.
Je hebt ook eerder gelijk gehad ik reageer met emotie. Het gaat er bij mij niet in om de onzinnige regels voor zoete koek te nemen en als een mak schaap achter de kudde aan te lopen.
Kan je uitleggen waarom 4 maanden onvoldoende is om het traject te doorlopen?
Kan je de plussen en de minnen opsommen van legaal vliegen t.o.v. illegaal vliegen?