Uit een email van de medewerker van het AT kan je geen jurische gronden ontleden...
Sander,
je kreeg net wat tips van een collega zag ik. Ik zal een 1e tipje vd sluier oplichten vwb de communicatie cursus.
Regel 1:
Reageer pas
NADAT je inhoudelijk alles gelezen en in je opgenomen hebt. Begin dus
NIET vast te reageren voordat je de volledige inhoud tot je hebt genomen.
Waarom ik dit expliciet vermeld is omdat ik bij herhaling aangeef dat wij een en ander in een brief ter bevestiging ontvangen hebben. Een
BRIEF is
geen EMAIL voor de duidelijkheid!
De discussie gaat niet over mij, toch?
Je gaf net aan:
en je beticht mij daarnaast en plein public van het geven van foutieve info
Daarmee wek je de indruk dat het in jouw optiek wel degelijk over jou gaat. Nog sterker, als je daarnaast aangeeft dat alleen jij weet hoe het zit en niet het Agentschap maakt je het toch wel heel erg persoonlijk allemaal!
De discussie gaat over de Boscam 1W 5.8GHz videozender waarvan jij stelde dat deze op basis van info van AT legaal te gebruiken was.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen.
Ook hier weer...
Ik zeg nergens dat het de 1W Boscam betreft. Ik geef aan dat de info die ik verkregen heb de 1e 4 frequenties van de Boscam DJI zenders betreft tot een vermogen van 1000mW (1W). Ik heb het dus ook over de 100mW, 250mW, 400mW, 500mW etc... zolang ze maar niet boven de 1000mW uit komen.
Over terug naar je opmerking dat ik je beticht van het verstrekken van onjuiste info etc... Kun jij mij eens aangeven over welke betichtingen jij het nu feitelijk hebt? Ik heb al mijn postst die tussen jou en mij lopen er eens op na geslagen maar zie enkel en alleen dat ik je steun in wat jij aangeeft! Nog sterker, ik bevestig de onduidelijkheden binnen het Agentschap etc...
Omdat je pragmatisch bent heb ik ze even voor je op een rijtje gezet:
post 925, 930, 941, 951 en 953...
De vraag is nu, wie beschuldigt nu eigenlijk wie???
Hou het netjes Sander,
ik beticht je van niets. Ik meld slechts dat ik andere info heb verkregen. Info die geschreven staat op een officieel papier uit naam van een officiele instantie die
GEEN fabrikant met een belang is maar slechts de verstrekker is van de te handhaven informatie!
Gr Norbert