Relflex 5 XTR (neXt To Reality) Simulator

Discussie in 'Brandstof specifiek' gestart door Satoer, 15 dec 2003.

1. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
  2. Satoer

Satoer Forum veteraan

Lid geworden:
    21 okt 2003
    Errug geil. als ik het niet wist zou ik denken dat het een foto was.

Toch neig ik steeds meer een hummy / picco te kopen Gerard. Als ik met zo'n ding in alle standen kan hoveren kan ik het ook met die logo.
    Tegen de tijd dat ik aan:
    -inverted hoveren
    -inverted voor en achteruit circuits
    -normaal achteruit bochtenwerk
    -piroflips
    -death spirals
    -funnels
    (handig verlanglijstje ;) )
    Toe ben ga ik er nog wel eens over denken.

3. #Johan#

#Johan# Guest

Beste Satoer,

Als je een Hummingbird of een Piccolo overweegt moet er misschien nog één micro heli aan toegevoegd worden, nl. de Aerohawk. De Aerohawk is nog niet zo bekend maar is aan zijn opmars in Nederland begonnen, steeds meer winkels bieden deze micro heli aan. De Aerohawk lijkt zeer veel op de Piccolo en veel (upgrade) onderdelen van de Piccolo zijn ook te gebruiken op de Aerohawk. Een Aerohawk heeft standaard kogellagers, koelvinnen op beide motoren en koperen motortandwieltjes. Deze heli bevalt mij net zo goed als de Piccolo (ik vlieg ze allebei) alleen is prijstechnisch interessanter. Ook originele onderdelen zijn in Nederland goed verkrijgbaar.

Wellicht ten overvloede maar met al deze micro heli's kun je vaak crashen zonder schade en als je al schade hebt dan is het vaak goedkoop te repareren. Het blijft toch wel erg leuk om zo'n ding na een tijdje oefenen gewoon op je woonkamertafel te kunnen landen. 8)

Groeten,

Johan van der Hulst
    HobbyDeals.nl

4. Satoer

Satoer Forum veteraan

Lid geworden:
    21 okt 2003
    Nou Johan, JE WORDT BEDANKT! :evil:
    na honderden pagina's gelezen over de picco en hummy was ik net tot de conclusie voor de hummie te gaan...
    Komt er zo'n @^%#&@^#% (flinke censuur) figuur aan die nog een optie geeft AAARRGGGGHHHH!!!! :blowup:

even goeie vrienden hoor :proost:

5. #Johan#

#Johan# Guest

Ja sorry hoor maar je kunt het geld maar één keer uitgeven. Ik ben zelf echt helemaal wild van de Aerohawk....... :D

6. #Johan#

#Johan# Guest

Trouwens die honderden pagina's zullen niet voor niets geweest zijn aangezien je daar ongetwijfeld veel tips over het vliegen en afstellen van micro heli's hebt gevonden, die werken over het algemeen voor alle micro heli's.......

Anyway, ik ben momenteel bezig met een soort handleiding waarin ik allerlei tips en setup gegevens van micro heli's zal beschrijven. Al deze informatie heb ik zelf de laatste maanden gevonden door veel op de verschillende forums te lezen en veel zelf uit te proberen. Ik vlieg nu twee maanden met micro heli's (daarvoor nooit heli gevlogen) en kom steeds weer nieuwe dingen tegen...... erg leuk.........

Ik verwacht bovenstaand documentje ergens in januari af te hebben dus als iemand interesse heeft stuur dan een e-mailtje naar Johan@HobbyDeals.nl en je krijgt vanzelf bericht.

Groeten en veel vliegplezier!

7. NVM

NVM

Lid geworden:
    28 mrt 2002
    hahahaha Satoer... het wordt je wel moeilijk gemaakt he!! zeer vermakelijk..

Robert

8. #Johan#

#Johan# Guest

Robert,

Als ik naar die foto van jou kijk dan krijg ik het gevoel dat die grote glimlach speciaal voor dit soort momenten bedoeld is....... :D

9. NVM

NVM

Lid geworden:
    28 mrt 2002
    ja , goed he... ik ben goedlachs..

10. Gerard_nl

Lid geworden:
    7 sep 2002
    ik zou ook meer voor een earohawk gaan als ik die dingen zelf verkocht :wink:
    leuke site johan, ik wist niet van het bestaan, zal zeker eens rondkijken.

ps satour, kijk es in je PB's kan je nog verder twijfelen hahaha

gerard.

11. #Johan#

#Johan# Guest

Beste Gerard,

Het is alleen bedoeld om aan te geven dat er meer alternatieven op de markt zijn die misschien niet bij iedereen bekend zijn. Deze reactie is na overleg met Robert Waanders geplaatst omdat wij dit soort reacties wilden voorkomen .

Wij delen de mening dat dit forum, buiten de banners om, niet is bedoeld voor commerciele activiteiten, echter als iemand een keuze gaat maken dan is het toch beter als hij/zij goed op de hoogte is van wat er op de markt is? :D

Helaas is er op dit moment geen ruimte voor een extra reclamebanner, anders had deze zeker reeds op de site gestaan.

Robert, graag ontvang ik van jou een reactie op deze situatie.

Met vriendelijke groet,

12. Gerard_nl

Lid geworden:
    7 sep 2002
    johan, zoals al aangeven door mij in de pbs ben ik er van overtuigd dat je alles ok geregeld hebt, het door mij aangegevene was ook meer cynisch bedoeld.

13. #Johan#

#Johan# Guest

Geen probleem Gerard.

Groeten,

14. wouter1

wouter1

Lid geworden:
    14 sep 2002
    woho, als je spreekt van een zaaaaallliige upgrade!!!
    :D
    Moet ik gewoon hebben

Deel Deze Pagina