Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alleen nou even over dat domino effect; die railing . . . . . . . . . .
Ik heb even een vraagje betreft de motorsteunen die jij daar gebruikt./QUOTE]
Tazz19 dit is een renovatieprojectje van een oud model waarvoor ik de bestaande materialen zoveel mogelijk hergebruik. Ik heb echt geen flauw idee waar ze vandaan komen. Het is wel een Graupner model maar volgens mij werd dit zonder rc benodigheden geleverd.
Maar als het goed is kan je voor je motoren gewoon bevestigingsbeugels kopen. Lukt dat in Nederland niet probeer dan een duitse modelbouw site.
Luc
Alleen nou even over dat domino effect; die railing . . . . . . . . . .
hallo
die beugels hebben niets met modelbouw te maken
het zijn klemmen om borstels en ander tuin gereedschap mee op te hangen
de steel klemt namelijk in het rubbertje waar nu de motor in zit
tekoop bij brico ,gamma en vancraenenbroek
gr raf
" Ook heb ik nu 3 mooie ophangbeugels voor een spade, hark en schoffel. Je zal d'r maar om verlegen zitten. "
Binnenkort op marktplaats ????
Ik heb zojuist nog even nagedacht over die armeluis twin-stick van vanmiddag.
Kan denk ik ook met één tuimelschakelaartje op de F14:bad-words:
Met een dubbel schuifschakelaartje zit je dus gebeitelt.
Gebruik je daar gewone water vaste kit voor van de Gamma?![]()
Hoi Luc,Yep, gewoon Bison silconenkit sanitair.
Heer Mul, zeer bedankt voor de tip maar ik had gisterenavond de geest dus ben ik even druk in de weer geweest.
Alllereerst de waterpomp. Dat ding moet zo laag mogelijk worden ingebouwd en bij de inlaat (ja, die zat er al) was geen plek meer. Dus dan maar achter de accu.
Overigens wil ik het wel demontabel hebben dus eerst maar een houdertje gemaakt :
![]()
Zet deze waterpomp maar ver genoeg van je ontvanger, was 2 j geleden de oorzaak van storing.
Dus boot verschillende keren buiten controle, tot de pomp verwijderd was en dan probleem opgelost :2gunfire: ----> pomp.