Hoi mensen recentelijk waren er op MP relatief kort na elkaar 2tal Tamiya 1:16 Flakpanzer's aangeboden, het betroffen 2tal verschillende aanbieders waarvan ik eerst met nr1 persoon in gesprek raakte... heen & weer gewatsapped etc. was van zn opa geweest ofzo maargoed uiteindelijk had hij een prijs bedacht ik ging iets later akkoord en wat doet meneer "ja mn vriendin vind het niet goed" blah blah.. maargoed hij wilde eerst aan mij verkopen voor 80 terwijl hij 100 vroeg, dus telleurgesteld toen hij ook niet meer op mn berichten reageerde (wss aan iemand anders verkocht met gebruik van een k*tsmoes)
Gelukkig kwam kort daarna een andere dezelfde kit maar veel uitgebreider op MP, meteen belde ik de persoon en na kort gesprek waar hij zei minimaal 100 te willen... ik dacht laat em nu niet meer glippen, dus ik zeg doet u ook aan versturen? (aangezien ik ivm lichamelijk conditie/ziekte niet echt lang kan reizen etc.) ja maar dan wel verzekerd versturen etc. en het is ook best zwaar
112.40euro lichter en paar dagen later kreeg ik dit via de post:
meer info later
Gelukkig kwam kort daarna een andere dezelfde kit maar veel uitgebreider op MP, meteen belde ik de persoon en na kort gesprek waar hij zei minimaal 100 te willen... ik dacht laat em nu niet meer glippen, dus ik zeg doet u ook aan versturen? (aangezien ik ivm lichamelijk conditie/ziekte niet echt lang kan reizen etc.) ja maar dan wel verzekerd versturen etc. en het is ook best zwaar
112.40euro lichter en paar dagen later kreeg ik dit via de post:

meer info later