Revo wedstrijd op 4 april !

JA ik kom naar de meeting in Maarsenbroek, ook al weet ik nog niet wanneer

• Ja, ik heb een revo, maar wil niet meedoen

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    14
Een tijdje terug was er op het forum flinke animo te bespeuren om een revo meeting te organiseren. Bij voorkeur centraal in het land, want er is een kern in het oosten (almelo) en een kern van rijders in het westen te vinden.
Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken, en contact opgenomen met de Raco in Utrecht, die net hun offroad baan in gebruik hebben genomen. De enige (en eerste) reactie tot nu toe was: ik zal het zaterdag bespreken.

Ik wil hier graag inventariseren wie daar dan naar toe zou willen komen, zodat ik een ruig beeld heb van de hoeveelheid deelnemers.
Verder is dit een normaal topic, dus brand maar los met de reactie's

p.s., weet iemand hoe je de enquete vragen aanpast?

Laatst bewerkt:
TOP initiatief, ga mijn best doen er bij te zijn. Maar hangt natuurlijk wel af van werk en andere verplichtingen (en moeder :))

Voor de duidelijkheid :
* ik heb nog geen reactie van de club
* ik heb dus nog geen idee van een datum
* ik heb dus nog geen idee van de kosten
* ik heb dus nog geen idee van wat er allemaal bij komt kijken.

Een eerste begin is gemaakt, contact met de vereniging is gelegd. Volgende stap is rijders vinden, en kijken hoeveel mensen we mee kunnen krijgen. Als ik meer weetvan de vereniging, kunnen we een datum etc. vaststellen, en de hele boel optuigen.

LOL @ : Ja, ik wil graag meedoen, maar ik moet het eerst moeder vragen.

Ik zie net dat andere truggy's ook mogen komen, in dat geval heb ik zeker wel interesse!! Zou leuk zijn als andere mensen hier uit de buurt ook zouden gaan, hoef ik niet alleen te rijden :)

Wanneer is een geplande datum / welke maand ?

Op voorhand wordt er natuurlijk geen enkele electro auto uitgeschakeld, maar mocht het zover komen dat het te druk wordt, dan krijgen de revo's voorrang. Er zijn nou eenmaal meer mogelijkheden voor de slashes etc. in het vooruitzicht, dan dat er voor de revo's zijn.

En nee, ik heb nog absoluut geen notie van wanneer dit dan kan gaan plaatsvinden, ik moet eerst de reactie van de vereniging afwachten, en ik wil wel een beetje weten voor hoeveel mensen ik dit allemaal zou doen. Als ik over een week ofzo nog steeds op 4 ben blijven steken, ja dan trek ik natuurlijk de stekker uit het idee.

ik weet misschien ook nog wel een plekje om een baan uit te zetten!
het is bij ht nieuwe station in krommenie,
er is daar een OPEN bouwterrein met zandheuvels e.d. + ik kan ook nog een crappy zelfbouw schansje meenemen als je zou willen:confused:

ik kijk wel even of ik foto's kan vinden;)

grtz mick.

Vandaag contact gehad met de RACO. Ze zijn (helaas) nog niet zover dat ze en electro meeting kunnen organiseren. Daarvoor moet er nog teveel gesleuteld worden. Kan wel een keertje gereden worden, maar dan moet er een dagpas gekocht worden.
Als we "echt" onderling een wedstrijd willen rijden, wil ik het volgende voorstellen: 13 december tijdens de rallycup in Purmerend, Vast wel voldoende plaats voor een paar extra auto's, en dan een return plannen in Almelo/Helmond? Ik weet zeker dat we op de medewerking van Pinky kunnen rekenen
Is dat wat?

je kan ook op de plek gaan die ik liet zien een paar posts terug?
daar zijn al schansen van hard zand en ook nog wat bergen van 4 a 5 meter hoog waarop je een beetje kan hillclimben/springen:)

veroer is dan ook makkelijk je kan gewoon met de trein;)

grtz mick

als j gewoon naar google maps gaat en daar
STATION KROMMENIE ASSENDELFT intypt komt het helemaal goed denk ik;)

als je daar nog heen wilt laat het me aub even weten via pm oid

Back