Kool, hoelang duurde het schoon/droog-maken De wagen (TA-02/01 zo te zien), lijkt meer er een sneeuwschuiver 8)
het droog maken kost geen moeite, gewoon op de verwarming zetten... zorgt btw ook voor een goede wasbeurt je moet alleen wel uitkijken dat er geen sneuw op de luchtfilter ligt, want dat komt dan in je motor... en het is niet zo geod voor je electronica. maar als je het niet al te gek maakt kan het wel.
het droogmaken kost idd niet zoveel tijd, er zat niet eens water in de ontvanger/regelaar @dennis, ik heb een snowtiger met sneeuw schuiver 8) is een, tja ik wet het niet en het staat nergens op de doos. waarschijnlijk aangepast voor de F-150 :roll: Groeten Halmar
Hmm....ik heb twee keer in de troep gereden; pekel dus om ff wat te testen. Na de eerste keer heb ik de auto op de kachel gelegt en zorgvuldig droog gemaakt; de volgende morgen was hij helemaal wit en alles wat metaal was, was al aan het roesten . Na de tweede keer (tja, ik ging toch weer......) heb ik een plantenspuit gepakt en heb het hele ding met schoon water afgespoten; op de kachel en een half uur later begon hij alweer wit te worden! Weer met een plantenspuit en een borstel (zachte) en weer heeeeeel grondig te werk gegaan; daarna een laagje siliconenspray erover (had niets anders) om de handel een beetje vettig te houden en de asjes (die het snelst roesten in de diff's) in de olie gezet. Nu is hij niet wit maar alleen nog moeilijk aan te pakken.......maar dat went. Enige probleem is dat de koppelingsbel (heet dat zo?) ....nou.....het naaldlager erin in ieder geval, vastgerot zat......... Die heb ik dus uit elkaar gehaald en hoewel een lager met roest erop niet meer te redden is, toch maar de vlakken waar hij tussen komt met waterproof gereinigt en het lager geborsteld (tja) en dik in het erg dikke vet gezet........nu ben ik aan het hopen hoe lang het gaat duren voor hij echt helemaal instort, maar goed. Let daar dus op als je in troep rijdt of vaak op vochtige wegen; je electronica mag misschien wel heel blijven, maar andere dingen zoals dat naaldlager kan je beter ook gelijk ff droog maken en opnieuw invetten!
nee, niks gemerkt... trouwens nu ik erover denk, mijn accupakket gaf wel een keer storing. hij viel weg zegmaar, ik dacht toen dat het me ontvager was die te nat was geworden, maar dit bleek niet zo te zijn, het probleem zat hem dus in de accupack... na een halfuurtje kloten deed ie het weer opeens... vaag
mijne viel de tweede keer ook uit zonder dat er water in de electronica zat ik heb een spatbord achter mijn voorwielen zodat er niet zoveel sneeuw(water) op de electronica komt. Groeten Halmar
in een accu geldt het volgende: hoe heter hoe lager de interne weerstand, en hoe kouder dus hoe hoger die interne weerstand, als het 0 graden is, misschien de accu niet helemaal vol is enje hebt een 4,8 volt accu dan kan het idd zijn dat ie wegvalt, en al zeker als je een servo aanstuurt...
heei mensen volgens de weer mannen komt er volgende week sneeuw duse alles kan weer uit de kast om in de sneeuw te racen :lol: gr dick
Ik heb net op een natte parking gereden en das ook echt wreed plezant, lekker driften en dat prachtig hoge geluidje :lol: :lol: :lol:
ja maar me motor gaat soldeerd zich zelf steeds los maar ik kan wel een aantal minuten rijden voordat dit gebeurd ronnie
:roll:, verkeerde topic mss ??.... t'hoord in het draadje: wat niet te doen met motor... heb ik het goed ?? en ff weer ntopic:, kheb net ff gereden in de sneeuw, maar me NMT vind het niet echt leuk, aangezien hij niet echt op toeren komt in de sneeuw... achja... het was wel vet latersss thmas
ja, opzich wel, maar had de dag ervoor me ophaning gesloopt ... maar een beetje secondelijm deed wonderen . vandaag getest of het een beetje stevig was, en ja, het heeft het overleeft... maar kheb al nieuwe besteld, dit is ff tijdelijk... laterss thomas