Alleen van de buggy`s? Niet eens van de rest van de toppers die daar rond cruise-ten? Was een leuk dagje met mooi veel short course rijders (voornamelijk slash ) We reden op een gegeven moment een mooi raceje van 8 min die Slashbasher glansrijk won!
zou echt niet weten wat voor buggy's. gisteren heb ik even mogen rijden met zo'n buggy(het merk is me wel verteld maar ben het alweer vergeten)maar dat rijd soepel had verwacht dat het veel zenuwachtiger zou zijn. gisteren nog even met robin gereden en die reed mij weer helemaal zoek dus ik ben ook weer op me plaats gezet. ja had eigenlijk ook een filmpje van de slashes moeten maken maar dat komt nog wel. wilde de zondag me platinum chassis uitproberen en had eigenlijk gewoon even aan iemand moeten vragen om te filmen maarja niet aan gedacht.
Iemand een idee hoe de baan er bij ligt? Ben vandaag vrij maar er zal nog wel veel water op liggen???
ja dat zou ik ook wel willen weten,ben er zelf ook al even niet meer geweest. heb eigenlijk sinds appingedam geen meter meer gereden. van het weekend kunnen we in montfort rijden in de manege,ga jij er ook naar toe? het word anders hier ook wel eens tijd voor een binnenbaan in de buurt.
Nope en kan ook momenteel niet... Er komt een nieuwe toplaag klei op en er word groot onderhoud gepleegd ook is de baan op sommige punten aangepast veranderd. Ik geloof dat na aankomend weekend er weer gereden kan worden maar dat weet ik niet zeker.
Jawel tussen het scheppen en kruien van het klei heb ik wat fototjes kunnen maken... Maar helaas heb ik nog geen kans gezien om deze ergens te uploaden... Wel heb ik gisteren op de laatste indoor wedstrijd in Rosmalen een cdtje met de foto`s aan de webmaster van MacVlijmen gegeven.
Toch nog ff wezen rijden het was een stuk natter dan ik had verwacht zus morgen weer wat te poetsen!!
tja ik kijk net me body aan en zie dat ik die sleuven in het spatbord gewoon dicht had kunnen laten,helemaal vol gekoekt met zand.
Daarom heb ik ze nou dicht gelaten nee geintje maar ik weet wel dat ik ze dus niet open hoef te maken! thnx bro