Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Ik hoop het,ik wil namelijk deze fiets gaan kopen,
hij is goedkoop,niet zo bekend merk,maar de onderdelen zijn top en het frame wordt onder een B merk verkocht,maar bij een A merk geproduceerd.

579_xxx_1.jpg

Mooi ding hoor!
Ik jat altijd de Merida van m'n pa is ik een stukje wil fietsen, ga er nooit echt mee crossen trouwens.

Ik heb zelf deze!

MTB.jpg

We kunnen wel een keer gaan biken,ik doe regelmatig toertochten van 50 kilometer.
Echt waar,er is niks mooier dan in het ochtend zonnetje met wat dauw tussen de bomen in het bos te crossen en allemaal herten voor je neus zien weg te sprringen.
En zoals een wedstrijd rijder eens tegen me zei:wie hard wil fietsen,moet eerst leren om langzaam te kunnen fietsen,of te wel,snelheid is niet alles wat telt,maar techniek.

Haha! Als je 5 kilo weegt Dennis dan kun je bij mij achterop.
Ga mijn MTB ff wat onderhoud en nieuwe banden geven, is hij wil aan toe.

He Rolf,
als je niet zo veel in het bos rijdt met je mtb,dan zou ik als ik jou was kijken voor Continental Raceking 2.2 banden.
Lekker breed met toch iets grip,maar lekker comfortabel op de weg en de wat hardere bospaden.
voor het losse zand/modder verhaal,is er maar 1 band die het dan bij mij goed maakt.
Schwalbe Nobby Nic 2.25.

Je kan beter voor een bredere band gaan,want hoe raar het ook klinkt,dan heb je minder rol weerstand.

als je op straat fietst is smal toch lichter, en offroad breed omdat het niet wegzakt toch? Mijn MTB is mijn dagelijkse fiets als ik op Ameland ben.

als je op straat fietst is smal toch lichter, en offroad breed omdat het niet wegzakt toch? Mijn MTB is mijn dagelijkse fiets als ik op Ameland ben.
Zelfs op de weg rolt breed ook goed,maar ik zou niet weten of het beter is dan smal.

@Ruben, we kunnen inderdaad een keer een afspraak maken om te rijden bij pk,maar ik ga ook nog een keer naar lelystad.

Back