Rijders (offroad) omgeving Zwolle

@RCKJ

Je kan wel eens gelijk hebben over het punt dat de proef kampereiland vrijdag avond wordt gereden,want proef haatland,dat is die op het industrie terrein van Kampen,wordt ook vrijdag avond gereden.
Ze hebben een beetje de boel omgegooid.

@RCKJ

Je kan wel eens gelijk hebben over het punt dat de proef kampereiland vrijdag avond wordt gereden,want proef haatland,dat is die op het industrie terrein van Kampen,wordt ook vrijdag avond gereden.
Ze hebben een beetje de boel omgegooid.

Okej heb je het info pakket al binnen dan?

Nou ja omgegooit ik ben vorig jaar op vrijdag avond naar het industrie geweest zat toen nog te twijfelen tussen kampereiland en industrie heb toen voor industrie gekozen.
Wou dit jaar wel weer eigenlijk.

Ik ga alleen vrijdag avond ff foto's schieten op het industrie terrein in kampen.
Zaterdag ga ik in heerde een toertocht fietsen van 60 km,mooi door ruig bos met mooie klimmen en grote zandkuilen,dat met het mooie beloofde weer maakt het helemaal top,nu nog hopen dat mijn nieuwe mtb woensdag komt

Ik ga alleen vrijdag avond ff foto's schieten op het industrie terrein in kampen.
Zaterdag ga ik in heerde een toertocht fietsen van 60 km,mooi door ruig bos met mooie klimmen en grote zandkuilen,dat met het mooie beloofde weer maakt het helemaal top,nu nog hopen dat mijn nieuwe mtb woensdag komt

Okej nou ik weet nog niet wanneer ik ga want ik heb namelijk zaterdag feest dus de middag en avond mis ik zowiezo

mijn stampede 4x4 conversie is afjes!

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er cool uit! Heet dit nu een Truggy?

Net terug van Within Temptation (in de schouwburg te Zwolle), was erg goed, was bang dat ze het rustig aan zouden doen maar dat was gelukkig niet het geval \m/ :music:

ook mooi feestje hier in Meppel met de 538 studio en podium op het Kerkplein. Lange Frans en Basto zien optreden, gaaf.

Het is een mengelmoes,een mengelmoes,la die da,die da!!!

Hij is echt mooi gelukt ruben,nu nog eens kijken of zijn vlieg capaciteiten ook zijn verbeterd door de body.

Ik heb mijn fietsie binnen,en zoals de kakkers het zeggen,ik ben er zeer content mee.
Ik kan niet wachten om hem zaterdag uit te testen in heerde,kan ook tegen vallen,maar ga ik niet van uit,ik moet hem alleen nog leren kennen.

ff voor de mensen die nog een nieuwe fiets zoeken:

www.fietssportief.nl

en kijk dan maar eens onder het merk X-trail,dat staat goed aangeschreven,voor een goedkope prijs,levenslange garantie op het frame,wat echt waar is omdat er mensen zijn in het mtb circuit,die jaren later een frame scheuren in de bossen,ze kunnen langskomen,krijgen koffie met nog alles erbij,en ondertussen worden de onderdelen overgezet op een nieuw frame,kostenloos.

Back