Rijders omgeving Venray / Venlo ?

Als mijn verwachting goed is, en dat hoop ik wel, heb ik dit weekend of de week erop een rijdende elektro offroad.

Heb namelijk een nitro MT2 bijna helemaal omgebouwd naar elektro, motorsteun en tandwiel zijn namelijk besteld en dat is het laatste wat ik nog moet hebben.

Ben benieuwd hoe ie gaat rijden, heb er wel zin in :tank:

Tevens binnenkort kijken voor was busjes, heeft iemand misschien toevallig busjes van 5 x 8 x 2,5mm*?
Dan heb ik mijn nitro MT2 ook rijdend hoop ik, dan heb ik namelijk de twee versnellingsbak werkend want ik mis de busjes.
En nee, slipperclutch heb ik niet nodig, nitro MT2 gaat enkel op de weg rijden, offroad is de elektro MT2 voor.

*HPI heeft ze onder artikelnummer B070 staan, enkel verkoopt niemand ze in NL :(
Binnenkort anders bij wat doe het zelf winkels kijken of ze die toevallig niet hebben, zal wel niet.

kunt hpi spullen ook op ebay bestellen. heb ik ook een aantal onderdelen voor mijn savage gekocht.

maar in broekhuizenvorst zit ook een rc man, die heeft veel hpi spul liggen.

is het proberen waard

kunt hpi spullen ook op ebay bestellen. heb ik ook een aantal onderdelen voor mijn savage gekocht.

maar in broekhuizenvorst zit ook een rc man, die heeft veel hpi spul liggen.

is het proberen waard

Was het proberen idd waard, hij heeft ze namelijk op voorraad liggen.
Thanks, kan ik binnenkort met de nitro MT2 met twee bak rijden :D

En de elektro MT2 rijdt ook bijna, motorsteun en tandwiel binnen en morgen ga ik het zooitje ineen bouwen.
Laatste stukje van de puzzle :p

Even bumpen, iemand binnenkort rijden?
Heb de nitro MT2 rijdend, thanks Sjoerdie voor de tip :D

Nu nog enkel afstellen en hij is zoverre af, dan kan mijn zorgen volledig naar de FG gaan, welke weg gaat voor motor revisie en tuning.
Tevens komt er een VRC uitlaat en volgende maand voor een hydro centrale rem en een goede aftermarket luchtfilter.
Dan gaan de zorgen naar de HPI elektro MT2, waarvan de regelaar in rook is opgegaan, letterlijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey dat filmpje van etino is in de Vossener waar vroeger het rooie touwen klimrek stond !

Vrijdag ben ik in de buurt van mijn LHS , hopelijk kan ik dan meteen mn nieuwe servo opppikken en zou ik dit weekend wat kunnen vlammen.
Mijn schoonbroer en zn maat hebben dan ook de erevos klaar dus dat zou wel erg leuk zijn denk ik

Ze hebben de inderkant VOLLEDIG ingebouwd met tbone spul. Echt tanks nu.
eqe6ezam.jpg

by8eba9a.jpg

y6u8yhen.jpg

Hey dat filmpje van etino is in de Vossener waar vroeger het rooie touwen klimrek stond !
Klopt, Malherbestraat ;)
Heb het mijn stiefvader gevraagd omdat ik geen klimrek kon herinneren.
Maar woon hier 'pas' 6 of 7 jaar en kom hier 'pas' 12 jaar ofzo.
Dus dat is al een hele tijd terug :p

Yep. Wil de 1/5 daar wel eens zien. Maar een XS zou pas helemaal de bom zijn daar.

2

Laatst bewerkt door een moderator:
De savage ligt deels uit elkaar, en mijn bigscale kun ik daar niet echt uitlaten.

Als ik de savage weer opgebouwd heb kom ik daar wel weer eens heen

Ik wil ook wel een keer mee als je daar ook met nitro kunt rijden (ivm geluid enzo) Heb afgelopen winter mijn eerste auto gebouwd en afstellen lukt al een beetje. Heb een Hot Bodies D8 Hara uit de VS laten komen. Verder wil ik wel eens een keer ergens anders rijden dan alleen thuis. Moet hem wel eerst een keer grondig schoonmaken.

Rijden jullie in America op de BMX-baan? Dat zou wel lekker dichtbij zijn. Vroeg me al af waar er in de buurt wat plaatsen zijn om te kunnen rijden.

Back