Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Ook weer lekker opgedroogd na een biertje met mate.

Straks naar dochter kijken in de gymzaal. Zit dan om de hoek bij Siggy ;)

*depron snijden gaat* 8O

@junkie: Gaat de 22e nog door of wat? Zo ja, dan wordt het plakken dit weekend. En zo ja, is dat dan overdag of 's avonds (ga ik uit eten namelijk). Zo nee, ook prima. :yes:

Zodirect even de Q450 drone uit testen, gimbal (alexmos board) voorzien van laatste fw versie, stukken stabieler. Nu eens zien of dat in de praktijk ook zo is.

Daarna een DIY fpv goggle fabriceren, lcd scherm heb ik nog wel liggen, ski-bril net even op de kop getikt en depron nog in overvloed liggen :yes:

Ja, dat krijg je nou van die aangename nooit vervelende hobby ! :cool:

correct :p , maar ben nu lekker aan het sleutelen in de schuur , ook leuk ;)

*depron snijden gaat* 8O

@junkie: Gaat de 22e nog door of wat? Zo ja, dan wordt het plakken dit weekend. En zo ja, is dat dan overdag of 's avonds (ga ik uit eten namelijk). Zo nee, ook prima. :yes:

geen idee , als ik 8 mensen die dan kunnen vliegen op een lijst zie staan zonder gemekker dan bel ik de wormerhal .

maar ik heb nog geen lijst gezien met 8 vliegers :nooo:

word een hele opgave :)

maar ik heb nog geen lijst gezien met 8 vliegers :nooo:

Ikke 1 van de 8.

Repel vast ook en tevens FunFlyer.
Jijzelf niet te vergeten en Sleur dan.

Hatseflats dat zijn er al 5 over de helft :thumbsup:.

Vandaag druk met andere dingen...zucht.
Hoop dat iedereen het naar zijn zin hebben gehad met de airbrush.

Ikke 1 van de 8.

Repel vast ook en tevens FunFlyer.
Jijzelf niet te vergeten en Sleur dan.

Hatseflats dat zijn er al 5 over de helft :thumbsup:.

Vandaag druk met andere dingen...zucht.
Hoop dat iedereen het naar zijn zin hebben gehad met de airbrush.

hoef je er nog maar 3 te regelen ;) ik hoor het wel .

vandaag ook druk , eerst vanochtend haastig uitgeziekt , daarna lekker aan de hercules gewerkt , net pakketje binnen voor de ar125 , nu nog wachten op de zuigerkit uit engeland en kan het zooitje naar jan smit ,mag hij de cilinder 1 mm opboren , gelijk een beetje extra koppel erbij :D

morgen nog wat klooien aan de kr1 , maar ik vermoed dat het een gezinsdag gaat worden , ook prima , dan stuur ik aan op IJmuiden ,kan de mite even los :thumbsup:

zo mannen het was weer een zeer geslaagde dag (middag) zeer gezellig en weer wat geleerd.
Nikos Bedankt voor jou expertise, tekst en uitleg we hebben weer veel geleerd

ajuseze8.jpg

Klein beetje wind ;-)

Back