Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Denk even na Junkie kerel :) Als je op de 3 de 4 spellen kan spelen hadden ze nooit een 4 hoeven uitbrengen :)

zeik niet zo kerel , mijn vraag was niet zo gek , aangezien ze ook games van een ps 3 op een ps 2 kunnen spelen , je moet alleen een beetje nurdy zijn . [URL="
to play PS3 games on the PS2 - YouTube[/URL] , wellicht kan dat dus ook met games van een 4 op de 3 spelen

Zoo, ikke rustig dagje doen , beetje de opslag opruimen en mijn schilderspul een beetje uitsorteren , auto wassen , en verder een beetje hangen .

siggy ; veel plezier op das loo ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
welles , voor 10 pond ;) [URL="
PS3 Games To PS4 - YouTube[/URL]
Dit betreft een online upgrade. Dat is niet hetzelfde cd'tje. Dat is de mogelijkheid om in de introductieperiode van de PS4 de meest recente games ook voor weinig aan te schaffen op een PS4. Die periode is nu ruimschoots voorbij.

Op de PS3 kun je wel de aangepaste/opnieuw uitgebrachte PS One en PS2 spellen spelen. Die kun je online kopen. Het hacky-cracky met een dingetje tussen je dvd/bluray speler raad ik zeker af. Binnen de kortste keren is je PS gebricked en heb je een mooi zwart scherm bij aanzetten en meer niet. Je mag je PS dan opsturen en tegen betaling maken ze hem weer toegankelijk.

Nogmaals, als je niet voor de nieuwste van de nieuwste games gaat, koop een gebruikte PS3 met een lading games. Kost niet veel en garantie voor veel plezier. Als het bevalt, kun je altij nog voor 400 eypootjes een PS4 (of Xbox One) aanschaffen (en dure games erbij kopen).

Tuurlijk, voor £10 maken ze van een Panda ook een Ferrari. Er zull3n misschi3n een paar spellen zijn waarbij dat kan, voornamelijk de zogenaamde PSN games. Maar technisch wijken de PS2 en PS3 en zo ook de PS3 en PS4 zo veel van elkaar af dat het niet gaat werken. High-end spelletjes van nu doen het ook niet op een pc van 4 jaar terug (tenzij je genoegen neemt met slecht en haperend beeld en vastlopers door tekort geheugen).

Op de PS3 kun je wel de aangepaste/opnieuw uitgebrachte PS One en PS2 spellen spelen. Die kun je online kopen. Het hacky-cracky met een dingetje tussen je dvd/bluray speler raad ik zeker af. Binnen de kortste keren is je PS gebricked en heb je een mooi zwart scherm bij aanzetten en meer niet. Je mag je PS dan opsturen en tegen betaling maken ze hem weer toegankelijk.

Nogmaals, als je niet voor de nieuwste van de nieuwste games gaat, koop een gebruikte PS3 met een lading games. Kost niet veel en garantie voor veel plezier. Als het bevalt, kun je altij nog voor 400 eypootjes een PS4 (of Xbox One) aanschaffen (en dure games erbij kopen).

klopt , zei ik net ook tegen maris , beter een 3 kopen met veel games , de oudere games vind ik vaak ook leuker , zoals de eerdere versies van gta en battlefield , voor de laatste battlefield ben ik te oud ,gaat allemaal veel te snel ,en online ben ik binnen 3 seconde al verrot geschoten , of erger nog neergestoken door zo'n jong nurdy gamefreak speler :mrgreen:

2e probleem : de kans is groot dat je de eerste week veel speelt en daarna ligt de console stof te happen , net als mijn vliegers en de xbox van siggery ;)

ps 4 valt dus af .

Was een topweekend weer op Jetpower. Wat je daar ziet vliegen vliegt (nog niet) bij ons :mrgreen:
Best een gegratineerde kopf heb ik maar ook een paar buitjes gehad. Ook nog een 1:1 Extra op10 meter afstand meskant voor ons voorbij... wind voelde je gewoon van de prop komen. Vanmiddag wel wat foto's en filmpjes plaataen.
Genoeg bier en vreten gehad dus nu maar weer naar huis. Was mooi zo :thumbsup:

Was een topweekend weer op Jetpower. Wat je daar ziet vliegen vliegt (nog niet) bij ons :mrgreen:
Best een gegratineerde kopf heb ik maar ook een paar buitjes gehad. Ook nog een 1:1 Extra op10 meter afstand meskant voor ons voorbij... wind voelde je gewoon van de prop komen. Vanmiddag wel wat foto's en filmpjes plaataen.
Genoeg bier en vreten gehad dus nu maar weer naar huis. Was mooi zo :thumbsup:

Op de terugweg blijven hangen op het oktoberfest?

Benieuwd naar de mooie foto's en filmpjes. (van Jetpower dan ;))

zeik niet zo kerel , mijn vraag was niet zo gek , aangezien ze ook games van een ps 3 op een ps 2 kunnen spelen , je moet alleen een beetje nurdy zijn . [URL="
to play PS3 games on the PS2 - YouTube[/URL] , wellicht kan dat dus ook met games van een 4 op de 3 spelen

Zoo, ikke rustig dagje doen , beetje de opslag opruimen en mijn schilderspul een beetje uitsorteren , auto wassen , en verder een beetje hangen .

siggy ; veel plezier op das loo ;)

Mijn excuus man :) Maar wat ik bedoel is dat ze niet voor niets iedere keer nieuwe hardware uitbrengen om nog betere en mooiere games te kunnen programmeren. Het zou gek zijn als je dus de nieuwste mooiere games op een ouder console zou kunnen spelen op dezelfde kwaliteit. Dat dezelfde games op mindere kwaliteit gespeeld kunnen worden wist ik niet ;)

Mijn excuus man :) Maar wat ik bedoel is dat ze niet voor niets iedere keer nieuwe hardware uitbrengen om nog betere en mooiere games te kunnen programmeren. Het zou gek zijn als je dus de nieuwste mooiere games op een ouder console zou kunnen spelen op dezelfde kwaliteit. Dat dezelfde games op mindere kwaliteit gespeeld kunnen worden wist ik niet ;)

ik ga vanaaf ff kijken naar een ps 3 met een berg games waarvan ik er genoeg leuk vind , ik heb een leuke set gevonden in zaandam , geen zin om er ver voor te rijden.
dan zie ik wel of het me bevalt , wat ik al zei , ik vind die oudere games leuker dan die nieuwe.

nu ff met floor een stukkie tuffen door de polder met de hercules , heerlijk weertje :D

Ik heb heuls niets met first person shooters als Black Ops, Killzone en Modern Warfare. Maar GTA is wel fun. Beetje rond cruisen op de motor of in een gepimpte kar, soms wat winkeltjes overvallen en de politie afschudden, zomaar bij andere online spelers stoppen eneven lekker een gezellige shoot-out op of met elkaar (inclusief met 15 man in 1 bus rondscheuren), beetje online racen of missies doen etc. Maar ja, tijd hè.... :? ;)

Ik heb heuls niets met first person shooters als Black Ops, Killzone en Modern Warfare. Maar GTA is wel fun. Beetje rond cruisen op de motor of in een gepimpte kar, soms wat winkeltjes overvallen en de politie afschudden, zomaar bij andere online spelers stoppen eneven lekker een gezellige shoot-out op of met elkaar (inclusief met 15 man in 1 bus rondscheuren), beetje online racen of missies doen etc. Maar ja, tijd hè.... :? ;)

gta rulez , vind ik een topper , battlefield ook leuk , maar vond de eerste versie online veel leuker .

zoals je weet straks ff de ps 3 ophalen met een berg games waaronder ook gta IV , 5 minuten rijden van mijn huis en voor een nette prijs :cool:

Verder lekker dagje genoten , stukje gesnord met floor , pannenkoek gevroten in das pannekoekenhaus , heerlijk .

morgen weer afzien :mad:

weekend rulez :D

volgend weekend pogen weer tijd te maken om de funjet weer ff los te laten .

Vandaag een nieuwe bash-proof motor mount voor de Maxi Swift geprutst. Als deze er af gaat, zit er een enorm gat waar ooit alle techniek zat. :mrgreen:

maxiswift_mount.jpg

En wat nieuwe accuutjes voor de Swift II voorzien van Deans pluggetjes en gecycled. Straks nog wat discoverlichting op de Maxi Swift knutselen, kan het toch niet laten... :oops:

@sleur, de ssd evo 840 van samsung is een redelijke? her en der in de aanbieding rond 115 eyro voor 250 gb.
De snelste en energiezuinigste (alleen interessant in een notebook), zijn de Samsung EVO 840's. Eigenlijk de nieuwe 850's maar die zijn wat prijziger. Een iets goedkoper maar ook iets trager alternatief zijn de Crucial MX100's. Persoonlijk zou ik voor de Samsung EVO kiezen.

Op Tweakers staan redelijk up-to-date prijzen maar kijk zelf ook her en der voor aanbiedingen. Wehkamp stunt bijvoorbeeld de laatste maanden veelvuldig met die dingen om oude voorraad te lozen.

Back