Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Kekke brommert Junkie. :cool:

En wat betreft het forum: De layout is rommelig en het werkt voor geen meter op tablets (zowel iPad als Note, overlappende stukken of dingen op de verkeerde plek, klikken van sommige opties werkt niet). Erg onprettig om te lezen. Maar goed, het was hier toch al op sterven na dood. o_O

En wat betreft het forum: De layout is rommelig en het werkt voor geen meter op tablets (zowel iPad als Note, overlappende stukken of dingen op de verkeerde plek, klikken van sommige opties werkt niet). Erg onprettig om te lezen. Maar goed, het was hier toch al op sterven na dood. o_O

klopt , tis een zooitje :eek:

gelukkig heeft het motorforum nog altijd zijn originele layout , en is het daar nog wel gezellig ;)

Ik zie je wel weer eens op het veld , ik zal vast wel een keertje langskomen op 1 vd brommerts met een funjet achterop gebonden :cool: , of om gewoon ff te kijken .

Ben het er roerend mee eens. Naast het feit dat het een nieuwe layout is, wennen is en dat het niet lekker functioneert (oude was gewenning, ik weet het), vind ik het ook nog eens onoverzichtelijk erop geworden.

Via tapatalk blijft het hetzelfde, dus dat scheelt wel weer, maar goed, dan heb je ook niet alle nieuwe functionaliteiten... Als ik een bericht wil liken, dan ga ik wel naar Facebook :lol:

Iets anders, modelbouw gerelateerd... Sinds een paar dagen in het bezit van een tweede FPVRacer;

IMG-20150517-WA0012.jpg

Sinds gisteren in het bezit van een Dominator V2 videobril.. Lekker FPV'en :)

Leuk Junk. Ik ook Fireblade gehad. Leuke speel fiets

Het is echt gaaf , wat een bike !! , kan er gewoon niet afblijven , ook het bochtenwerk is subliem , voelt allemaal heel solide en zeker aan , en dat terwijl ik al aardig schuin de bochten door ga .
En rechtuit is het moeilijk om geen wheely te maken , wat een kracht !

En dat alles terwijl de banden vervangen moeten worden ,de vorige eigenaar heeft er veel mee rechtuit gereden ,dus een plat loopvlak .

morgen dus even nieuw rubber erop , mezelf even ingelezen , en de Bridgestone bt016 pro komen erg goed uit de test .

En je weet zelf als je nieuwe banden erop hebt rijd het allemaal nog veel mooier :)

Zin in das weekend heeft , en in mijn geval is dat al begonnen :)

Zou het aan je ogen liggen dat het forum minder leesbaar is? Je wordt toch wat ouder...

Maar heb ook persoonlijke voorkeur voor de oude stijl.

de wonderen zijn de wereld nog niet uit........vandaag een piepvlieger vliegklaar gemaakt en maiden gegeven achter het huis.....nog best wel geinig ook???
Sjeik gaat electro :)

denk dat hij het BBQ'; en van vliegers bedoeld.......

moet eerst nog ledjes monteren, maar op zich wel een geinig idee om eens te doen van de zomer.

Even de stilte doorbreken en maar weer een post proberen te plaatsen , kijken of het nog werkt :)

Vandaag tropenrooster dus geen geschilder , lekker lang weekend met knap weer !

Vandaag maar een stuk tuffen op de fireblade .

Siggy : geniet van je vakantie te grieksland :cool: je hebt het verdiend !

Allemaal een prettig weekend !

grtz.

Niet allemaal genieten we van het tropenrooster Junk.. Helaasch!

Ik zit/lig momenteel thuis ziek te zijn.. Longontsteking :(.
Zojuist de huisarts maar weer eens gebeld, mag straks opnieuw even langskomen om eea te laten controleren..

heerlijk wezen varen nickos ? heerlijk weertje voor !:)

spijker : sterkte man , lijkt me niet zo lekker een longontsteking .:eek:

top weekend !! onwijs veel gereden , erg verslavend zo'n fireblade ! o_O

daarstraks ook nog even een tussenstop gehouden op das veld , was rustig ,maar gezellig , binnenkort ook maar weer eens een pretjet uitlaten .

helaas staat de werkweek weer voor de deur , dat is ff minder , nog een maandje doorbijten en dan lekker op vakantie daar waar de zon is :cool:

Zo, forum is echt over geloof ik.

Wordt er nog een beetje gevlogen of is iedereen wat anders aan het doen.
Eerdaags ff kijken op het veld. Als het een beetje mee zit heb ik straks weer een heli en gaan we
weer wat vliegen. Net een Spektrum DX9 gescoord. Best leuk spul. En een DX5 voor wat draadloos leswerk.
Erg makkelijk. Het blijft kriebelen.

Gr. Jasper

Over het algemeen vlieg ik nog behoorlijk veel... Al is het niet bij Heemskerk.. Binnenkort ook maar eens afreizen die kant op, race quads mee en even wat actiebeelden op het veld schieten :mrgreen:

Veel in de buurt aan het racen, oefenen, oefenen, oefenen... Langzamerhand beginnen de races op gang te komen, dus wie weet binnenkort een in NL waaraan we mee kunnen doen :)

Daarnaast ben ik nog redelijk actief in het plankvliegen... Binnenkort een GeeBee Sportster van 2.50 mtr ophalen voor de 65cc stermotor... Die mag zijn maiden (denk ik volgend jaar) gaan krijgen op het veld in Heemskerk.. Dus helemaal weg ben ik er nog niet :)

Back