Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hahaha , zit hij maandag al in een shoarmatent 8-O![]()
Yup, en zonder flits, 20cm van het flesje af. En het redelijk donker daar. Vanmiddag op kantoor ook met vlag en wimpel gewonnen van een aaiPhone 5S. Was geen tegenstander. Ik ben er blij met mijn Phomera (of hoe je zo'n hybride ook wilt noemen).Foto met nieuwe camera Sleur?
Ziet er goed uit![]()
als vrijgezel mag je elke dag zelf kiezen...........geef mij maar andijvie stamppot met een gehaktbal
Vond die van Erik3bier aka Sundown veel beter....
Ik ook, maar ik kon het niet eens worden met Erik over de gageHij vroeg teveel
![]()
Ik dacht te ver vooruit. Ik denk dat je het helemaal gaat maken en hemeltergend rijk word.
m.v.g. Erik
Ik dacht te ver vooruit. Ik denk dat je het helemaal gaat maken en hemeltergend rijk word.
m.v.g. Erik
Oeps, ik zet altijd mijn PS3, PS Vita, Note 8.0 en PC aan zodat het nog wat lijkt. Maar dat is gelijk18% van de luisteraars. :rolling:Het kost meer geld dan dat het oplevert... en met die 25 luisteraars zal ik echt niet bekend worden![]()
Maar uuuh, drie pintjes waren echt teveel :rolling:
Het kost meer geld dan dat het oplevert... en met die 25 luisteraars zal ik echt niet bekend worden![]()
Maar uuuh, drie pintjes waren echt teveel :rolling:
Oeps, ik zet altijd mijn PS3, PS Vita, Note 8.0 en PC aan zodat het nog wat lijkt. Maar dat is gelijk18% van de luisteraars. :rolling:
okee, ik was wat inhalig. 1 pintje is ook goed
En die luisteraars komen er wel met wat leuke disco klassiekers.
m.v.g. Erik