Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Proost.. :celebrate:

wissenkerstsam.jpg

Oh, is het maandag. 8O Vandaar dat de rest er niet is. :hammer: De schuld van Nickos, die postte op Twitter dat het weeken was. :(

Was een rare dag, de hele zondag ook ongeveer gemist. Ben duidelijk geen 18 meer. :? ;)

Zo maar eens een grote vlieger bij elkaar klikken. In plaats van een 50cc éénpitter toch maar kijken voor een 2x 25cc twin. Als er dan toch lawaai uit komt, dan maar een mooi lawaai.

Foto met nieuwe camera Sleur?
Ziet er goed uit :yes:
Yup, en zonder flits, 20cm van het flesje af. En het redelijk donker daar. Vanmiddag op kantoor ook met vlag en wimpel gewonnen van een aaiPhone 5S. Was geen tegenstander. Ik ben er blij met mijn Phomera (of hoe je zo'n hybride ook wilt noemen).

Nickos is de winnaar van de prijsvraag en heeft de eeuwige roem gewonnen :mrgreen:

Mijn nieuwe programma gaat heten: In Deep&Dance Tuesday :wink:

Ik dacht te ver vooruit. Ik denk dat je het helemaal gaat maken en hemeltergend rijk word :cool:.
m.v.g. Erik

Het kost meer geld dan dat het oplevert... en met die 25 luisteraars zal ik echt niet bekend worden :mrgreen:

Maar uuuh, drie pintjes waren echt teveel :rolling:

Het kost meer geld dan dat het oplevert... en met die 25 luisteraars zal ik echt niet bekend worden :mrgreen:

Oeps, ik zet altijd mijn PS3, PS Vita, Note 8.0 en PC aan zodat het nog wat lijkt. Maar dat is gelijk18% van de luisteraars. :rolling:

okee, ik was wat inhalig. 1 pintje is ook goed :yes:
En die luisteraars komen er wel met wat leuke disco klassiekers.
m.v.g. Erik

Oeps, ik zet altijd mijn PS3, PS Vita, Note 8.0 en PC aan zodat het nog wat lijkt. Maar dat is gelijk18% van de luisteraars. :rolling:

:thumbsup: Graag nog meer aanzetten :p
Ze vragen zich nu al af hoe ik aan zoveel luisteraars kom, en dat komt zeker niet door de kwaliteit van de presentatie :p:cool:

okee, ik was wat inhalig. 1 pintje is ook goed :yes:
En die luisteraars komen er wel met wat leuke disco klassiekers.
m.v.g. Erik

Lekker morgen aanzetten op de club en verzoekjes aanvragen :thumbsup:

Hopla, weer een mooie tijd om (ongepland) het bed uit te gaan. Duty calls, zonder IT staat alles stil. :pc: :morning:

Tijdens het zandlopertjesgedoe en de bakkies pleur wat gezocht naar apps. Staat daar ineens een DJ app van MixVibes tussen. Snel voor €3,99 de Cross DJ gedownload, wat muziek binne geslurpt op de Note 8.0 en *hopla* draaien maar in de serverruimte. Is echt een app met goede mogelijkheden, tot nu toe alleen gevonden dat de Cue wat sponzig is en de filters op Low/Mid/High niet helemaal tot -24dB gaan zoals in Traktor (en de scheidingsfrequenties niet mijn voorkeur zijn). Maar voor een instant party is het prima. :yes:

Back